Oyun oynarken deprem olsa oyunu bırakır mısınız ?

Selam Dostlar. Daha önce başıma gelmişti; en son olan İzmir depreminde ben odadan çıkmayıp oyun oynamaya devam etmiştim ama bir amacım da bilgisayarı korumaktı :D
Oyun oynarken deprem olsa oyunu bırakır mısınız ?
burada doğru olan tabi ki binayı, evi terk etmek fakat bunu yapmayacak insanlar olabilir. Online oyunda olan, rekabetçi maç atan insanlar. O yüzden görüşlerinizi merak ediyorum? :)

tabi ki örnekte ki gibi depremden bahsetmiyoruz :D

sizin başınıza gelse siz ne yapardınız?
Oyun oynarken deprem olsa oyunu bırakır mısınız ?
Cevapla