Bazen çok sevsek de tek bir hatasıyla gözümüzden düşebiliyor oyunlar. Bir oyunun senin gözünden düşmesi için neyi yanlış yapması gerekir?Düşük kalite olabilir
Ben oyundan atmalara, afk saymalara katlanamam. Wifi full çekerken -en kritik anda- oyun atılmak deli eder mesela beni. Toksik kitle ve küfürcü tayfa da cabası. Bahsettiğim küfürde gereksiz yere ve aşırı olan. Hiçbir küfrü sevmem. Ama bazen hak edenler oluyor. Birine vuramadı diye küfredilmesi saçma mesela. Ya da oynayabildiğin ajanı kitledi diye küfretmek de ☾
Kronik hatalar olduğu sürece, iyileştirilmediği sürece maalesef soğumam an meselesidir :D oyunun kitlesi de önemli sürekli aynı toxiclik varsa soğuyabilirim veya oyun seni bir şeyleri yapman için zorluyorsa en son Lost Ark da şahsen yaşadım bunu aşırı dayatıyordu oyun bıraktım 10 günde verdiğim 160 saate yanarım
Oyunun gözümden düşmesi için ya artık oynamaktan sıkılmam lazım ya da oyunu tekli oynuyorsam bitirmem lazım.
Gelelim online kısma örneklerle beni deli eden noktalara örnek vereyim. Fifa serisini hep oynarım ve hafta sonu maçlar olur online turnuva. O maçlarda bazen net. düşer ülke serverları kötü olduğu için ve yenik sayılırım bu yüzden🤬 Mesela mobile legends online'da takım seçiminde kahraman banlarken ne alacağını göstermeyip sonra banlanınca atar yapan ergenler🤬 Oyun içinde her harekete küfreden sığırlar 🤬 Kendini oyuncu sanan ve oyundaki her halta takım arkadaşlarının zaafiyetiymiş gibi yaklaşıp onları aşağılamaya çalışan ve kendi kusurlarını örtmeye çalışan mallar🤬 Birbiriyle tartışıp küsen ve sonra da afk kalan ya da oyunu satan mallar🤬 Ah bir de Fifa oynarken rakip gol atınca benim ekranıma gelip gol sevinci öpücük falan atıyorlar var ya o zaman o kolu ekrana doğru... neyse sakinim ben sakinim 🤬
-Vuruş hissiyatının rezalet olması. ( Dishonored ) -Çeşitliliğin olmaması veya düzgün kullanılamaması. ( Batman: Arkham Asylum oyununda birden fazla kez Scarecrow''un kabuslarına yakalanmamız ) -Oynanışa balta vuracak derecede bug ( hata ) olması. ( The Elder Scrolls serisi ) -Oynanışın kendini çok tekrar etmesi veya sıkıcı olması. ( Far Cry 2 ) -Oyunun ağırlıklı olarak "pay to win" üzerine kurulması. ( Wolfteam ve Zula ) -Multiplayer tarafında hile kullanımına izin verilmesi. ( GTA serisi ) -İyi bir görsel kaliteye sahip olamaması. ( 2002 çıkışlı Mafia oyunu )
Sadece deneyimlerimi veya Youtube üzerinden gördüklerimi yazıyorum ama birazda bilirsiniz kötü şeyler insanın aklında daha kolay yer edinebiliyor, ondan olabilir. :) Bazen güzel yazamıyorum unuttuğum oluyor her zaman güzel olamayabiliyor. Açıklayıcı olmazsam cümleler anlaşılmaz ve başka okuyanlarda anlayamaz. Son olarak detaylara çok takılıyorum, çok seçici olmamdan kaynaklanıyor.
Zorlayan hikayesi. O bölümün nasıl geçileceğine dair hiçbir işaret olmaması. Sürekli ölüp başa sarması. Oyunda sürekli olan çökme ve oyundan atma. Tabi son kayıt ile oyundan atılan yer arasından cook uzun yol var. Bu beni soğutur. Kalitesi düşük zaten oynamam.