Dostlar Oyunu oynarken sizi heyecanlandıran, adrenalinizi yükselten durumlar nelerdir.
mesela ben karakterimden güçlü bir boss ile karşı karşıya geldiğimde veya bir e spor oyununda takımda tek kalan olduğum zaman ya da yarış oyunun da geriye düşmüşsem bu beni heyecanlandırır kazanma isteğimi ateşler :) sizi ne gibi durumlar heyecanlandırıyor ve kazanma isteğinizin fitilini ateşliyor :DGod Of War
ESEA platformunda CS:GO oynarken karşımda s1mple'ı görmüştüm. İlk başta özentiye bak ismini ne yapmış demiştim. Sonra gerçekten o olduğunu görünce bir heyecan, bir korku doğdu içime.
Düşünsene dünyanın en iyi oyuncusu karşına geliyor. O gün öyle bir hırs ile oynadım ki, maçı zorla olsa bile kazanmıştık. Sırf kendimi ispatlamak için neler yaptığımı bir ben bilirim. Ama o gün sanırım formunda değildi ya da takım oyunu yapamadılar. Pug girmiştik çünkü.
Beni heyecanlandırsa heyecanlandırsa, s1mple, perfecto, xantares, woxic gibi oyuncularla oynamak heyecanlandırır. Sistemim sağolsun FPL giremedim ama bu bile bana yetmişti. Şimdi sıradan oyunculara sinir olmak yerine, en iyi oyunculara karşı oynayıp tilt olmayı tercih ederim. Hem beni daha çok ateşler. 🥲
Ben her şeyde heyecan yapıyorum ya önüme adam çıksa falan napacagimi şaşırıyorum bazen veya arkadaşım çatışıyorsa onun yerine ben geriliyorum. Biraz hassasım galiba 😂😂
Jdbfjsfjs olabilirr :) ama senle oyun oynamak eğlenceli olurdu düşünüyorum survival falan oynadığımızı gerilcen yine böyle aç kalcaz susuz kalcaz 😂😂 komik olurdu
Ben bi pubg oynuyorum arkadaşlarım gülüyor zaten utancımdan başkalarına ses açmıyorum hwbdbsbd. Diğer oyunlar hakkında fikrim yok ama açlık falan beni zorlar sinirlenirim
Heyecan yapıyorum diye. Telefondan oynuyorum. PC kaldırmaz oyunları çok donan kasan bir bilgisayarım var o yüzden hiç oyun falan indirmedim. Tavsiye ettiğin güzel oyunlar varsa öneri alabilirim belki yazın bi bakarım
Başlangıç için the forest falan iyidir sonrasında green hell, valheim, 7 days to die Bilgisayarin özelliklerini bilsem ona göre bir şeyler önerebilirdim tabi 😂 hayatta kalma olarak bunları oynuyorum
Yok kanka ya askerdeyken iyi bir indirime girdiydi de alamadım bir de işlemci gücüm az kalıyor tam performansta oynayamayacagimdan almadım elimde de birsürü oyun var zaten onlarla idare ediyoruz :)