
Ben çatıdan çatıya hop hop 😄

Ben parkur işlerini çok seviyorum böyle yüksek bir yere tırmanıp tüm İstanbulu izleyebilirdim mesela. Ya da Eagle Vision var mesela onun insanların bana dost mu düşman mı olduğunu görebilirdim ve ona göre daha rahat tavır alabilirdim mesela.
Bilmiyorsan internetten araştırabilirsin. :)
Dbndndnsnnf eagle kuş mu demek dhdhdjdjjfdjhhdhdhdhhdhdhfhhdjdhhfhdhdjddjdjdjfjhdhfhdhfhdhfhhdhf
Cevap
10Cevap
Oyunda gezmek
En son assasin creed oyununu oynadım bitirdim dahada oynamadım
Ilk yapacağım şey pelerinimi düzeltmek olurdu ilk iş havamı atardım 😎
Kesinlikle parkur yeteneklerini isterdim. çeviklik hız :) gerçek hayatta uygulaması baya zevkli olurdu :D
Kıl olduklarımı stealth modunda tak tak indirirdim. :)
sokakta yururken arkadan bi Ezio's family isterdim.. sonra tirmanirdim oraya buraya
Hidden blade'i denemek isterdim.
Bina uçlarından samanların içine atlayış yaparım.
parkur yeteneği yeter ya başka gerek yok
Şapkami kafaya geçirmek
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?