Temel ihtiyaçlarınız dışında sabahtan akşama kadar oyun oynadığınız oldu mu?


Merhaba,
Haftasonları geceden sabaha kadar yayında oluyoruz arkadaşlar ile. Kafayı bozuyor çıldırıyoruz ama muhteşem bir ortam oluyor :D
Ya senin Amiralim? :D
Işıkla kal...
Olmuştu artık yok iyi ki yok hdhsjs
Silkroad oynarken ts3 de pc başında uyuya kaldığımı bilirim çok zevkliydi. :D
Teşekkür ederim
Rica ederim
Hayır, hiçbir zaman önceliğim oyun olmadı. Evet neredeyse her gün oyun oynarım. Ama günlük rutinimi, sorumluluklarımı atlayacak kadar çok oynamam ☾
Rica ederim jdj
Cevap
18Cevap
Evet 8-10 oyun oynardım
16-17 yaşında mobil oyunlara çok bağımlı olmuştum şimdi hiç olmuyorum 😄
evet. hemde yıllarca. şimdi pişmanlık duyuyorum. aklım başımda olsaydı şuankinden 10 kat daha iyi durumda olurdum. biraz aklımı geç başıma aldım.
Need for speed underground ile kafayı bozdum arabaların hepsini kazandım art arda
Var hala da öyle, ruh halim gidip gelince oynuyorum
Çok fazla abartmadan boş zamanlarimda 2 3 saat oynarim
Oldu tabii, 14-16 yaşında felan sanırım
lise dönemlerimde olmuştu sonradan normalleşti.
Coook oldu, pandemi zamanı idi
31 senedir böyleyim
Hayır hiç olmadı
Pandemi döneminde pubg sardım
Yeap! Neyse ki geride kaldı.
Allahın koltuğundan 17 saat kalkmadığımı biliyorum
oynayamadığım için no
lisede xd
genellikle olmadi
Evet oldu
Oldu
mount and blade
Oyun oynamaya vaktim olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?