Euro truck simulator online promods'da Norveç'in kuzeyinde kirkenes maden yolu var orada dünyanın her yerinden gelen oyuncular istediği tırlarla madene inip geri çıkıyorlar Oyunu beceremeyen veya yavaş hızlı giderken Ya devriliyorlar ve de yoğun bir trafik oluyor millet birbirine küfür ediyor surdan burdan git diyorlar bende yeni başladım bu kirkenes olayına baya sarıyor oynayan var mı? Benim gibi? 😃😄
Kirkenes maden yolunda tır kullandım
Ets2 oynamıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ETS2 Kirkenes maden yolunda tır süren var mı? Gerçekten çileden çıkar insan?
Yaklaşık 1buçuk yıl önceydi. Kirkenes bir liman, ben ise bir gemi.. Bir daha buraya gelirsem dedim... :D Cidden bazı kanser insanlar yüzünden kilitlenen yollar beni deli ediyordu. Sanki o tırdan inip adamı döveceğim, o noktaya geldiğimi bilirim. :D
evt hem single hemde multi olarak kullandım ama multide kırkenes maden yolunda tır kullanmak kolay değil, özellikle de o yolda tır kullanan acemiler varsa.