Max 3 saattir. Üçü geçtiğimi hatırlamıyorum ama yaklaşık 1 ya da 1 buçuk saat oyun oynarım. Sonrasında da oyundan çıkıp işlerime bakarım. Üç saat civarı kalırsam da oynadığım stilleri değiştirir, aim antremanı yaparım ☾
Çok ucuzmuş ya kur 2-3 Tl olsaydı :D biri bana sanki bu oyun süresini bir defa aldıktan sonra gereken parayı oyundan bir şekilde temin edebildiğimizi söylemişti sanırım tam hatırlayamadım ama
Blizzard'ı Microsoft satın aldı diye haberler vardı. yani World of warcraft için de değişiklikler tabii ki olabilir... akjdsnkjfdş o zaman rahatça oynayabilirsin şimdilik bekle madem. 🍭
bence C# falan öğrenmeye başladım biraz unity falan için unity ye de giriş yaptım ama hem tek başına bir şeyler yapmak zor oluyor hem de motivasyonum kaçtı bir şey yapasım gelmiyor şimdi :) geleceğim için güzel adımlar atmak istiyorum aslında Yazılım konusunda var mı bir iki önerin pyhton öğrenecektim zaten de C# tercih ettim sonra bana para kazandırması lazım ileride :D
onun tam olarak ne olduğunu bilmiyorum :D peki öğrendikten sonra yani belli bir seviyeye gelince nasıl bunu ticarete dökebilirim bu konu hakkında nedense hiç bir fikrim yok :) unity yi bırak diyosun bana da nedense unreal daha mantıklı görünmeye başladı da tek başıma bir şey üretebilir miyim acaba :) C# ile başka yapabileceğim bir şeyler yok mudur dilin kendisiyle :)