Hangi oyun cihazı favoriniz?
PlayStation
Bilgisayar
Xbox
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhabalar :)
Öncelikle cevabım bilgisayar çünkü bilgisayar da her işimi görebiliyorum. Hem oyun oynayabiliyorum, sevdiğim insanlarla görüşebiliyorum (Discord), üç boyutlu tasarımlar yapabiliyorum (Blender 3D) ya da ödevlerimi yapabiliyorum hatta derslerim çevrimiçi onlara da bilgisayardan giriyorum, film izleyebiliyorum vb. gibi.

Telefondan da oynuyorum ama en sık laptoptan oyun oynarım. Çünkü pc'den oynamak daha pratik. Telefonda alan küçük olduğu için seni kısıtlıyor. Oysa laptopta öyle değil. Daha büyük bir ekranı ve klavyesi olduğu için çoğu özelliği daha rahat kullanabiliyorsun ☾
Cevap
17Cevap
PlayStation
Bu aralar telefondan oynuyorum ama bilgisayar diyeceğim.
Hiçbir cihaz bilgisayarın gücünü sağlamadığı için kesinlikle PC ama konsolun keyifli olduğu anlar da var tabii. Tercihimi yine de PC'den yana kullanıyorum.
PC'ciyim ben. ama PC'nin yanında bi de Nintendo Switch olsa güzel giderdi.
PC ve ps :)
https://ibb.co/nghPcfV
Gamepass ile sunduğu imkanları göz önünde bulundurarak Xbox
Küçüklüğümden beri PC'ciyim. Genelde FPS oyunları oynuyorum ve nişan almak bence PS'te çok zor
belki de çok oynamadığımdan tam alışamadım bilmiyorum.
Bilgisayar ve PlayStation 🎮🎮
Çoğunlukla bilgisayar da oyun oynarım
Playstation 4
Nintendo Switch.
Playstation ilk göz ağrım.
PS ve PC
Telefon
Nintendo Switch
Bilgisayar
PS bence
Oynuyor musun?
Evet
Hangi oyunlar
En çok oynadıkların
FIFA, pes, caloff
Ben de oynuyorum eski oyunlar ama
Fifa 11 , pes 2011 onda efsane ol modu çok keyifli
Evet.
Bugüne kadar oynadığım en güzel oyun mafia 2 idi
Blur u biliyor musun
Sevmiyorum
Tamam
PlayStation 🎮
En eysii xbox
Bilgisayar ve ps
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?