
😌😌

Hemde hepsini seviyorum. Hatta bir ara Spotify da sadece Assassin's Creed 2'nin müziklerini dinlerdim sonrada gaza gelip oyunu açar oynardım..
//Ah Ezio üzümlü kekim ❤
Cevap
9Cevap
Evet güzel ve seviyorum
Henüz oynamadığım için yorum yapamayacağım:)
şu anda ezio family dinliyordum bende
severim Assasins Creed 2 nin bendeki yeri başkadır :)
Bende aynı şekilde şarkı dan aklıma geldi böyle bir soru 🙂
Öyle bi özentim yok oyun müziklerini dinlemek için
Bu müziklerin hemen hemen hepsini seviyorum
SEN NE DİYOSUUUUN çok severim. ezio's family <3
Assasins creed cok iyi oyundu yaaa
Evet güzel müzikleri var
Evet cokseverim Revelations en sevdiyim.
Güzel müzik
unity ost seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?