Bazen görüyorum da, henüz çıkmamış oyunların ön siparişleri oluyor. Bu ön siparişler ile oyuncular kendilerine en önden bilet ayırtmışcasına mutlu oluyor. Bazıları da sisteminin düşük seviye olmasından dolayı hiç bulaşmıyor bile.Eğlence sektörünü yerden yere vuran dolar ve vergiler nedeniyle, yeni ve popüler oyunları oynayabileceğimi sanmıyorum.
Sizde durumlar nedir?
Yeni ve popüler oyunları, çıkar çıkmaz oynayabiliyor musunuz?
Yalan yok ki Türkiye de çoğu oyuncu böyle az tortent peşinde koşmadık günlerce pc acık bırakmadık oyun insin diye.
Uzun zamandır oyun oynamıyorum ama ps4 kırmamak için direndim ama sonunda baktım olmuyor oyunlar fiyatlar uçuyor kırdım öyle oynuyorum. Pek çok kişi de böyle indirip oynuyordur bu pahalılıkta.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Belimizi büktüler hocam. Eskiden olsa anında oynardık da, şimdi 80bin liraya iyi bir oyuncu bilgisayarı anca alınıyor. Workstation ihtiyacım var, o da 120bin'e denk geliyor. Kredi mi çeksek, araba mı satsak bilemedik. 😀
Oynadığım 3 5 tane oyun var pc de onların dışında oyun indirme oynama merakım yok, zaten şuanda bilgisayarımda 2 tane oyun var gerisini hep sildim lol metin2 bana yetiyor başka bir şeylere kayma ihtiyacı duymuyorum
Beklediğim bir oyunsa ön sipariş alıp beklerim.. genelde oyunları full paket sürüm alıyorum biraz fiyatları yüksek kardeş hesabı arkadaşla yarı yarıya düşüyoruz.. tek almaya kalksam veremem o kadar paralar
Pqueen'in videolarında bazı oyunları görüyorum. Yeni, kaliteli oyunları ama oynamak istesem de karşılayacak durumum olmadığından oynayamıyorum. Hatta geçen kendi şarkını yapmanı sağlayan bir oyun görmüştüm. Çok hoşuma kaçmıştı ☾
Yurt dışında yaşıyorum oyunlar fazla pahalı gelmiyor direk alıp oynayabiliyorum. Fakat türkiyedeki durumu iyi olan arkadaşlarım bile fiyatlardan şikayetci.
Hayır. Bir de hangı birini deneyecek ki? Asırı saglam bütçe gerekır. Bu sefer de ne olsa oynarım dıyen adamın işi o. Fps oyuncusuna rpg oyun oynatmak gıbı.
Türkiye koşullarında çıkar çıkmaz oynuyamıyorum bende epic gog steam ubisoft gibi yerlerde beleş oyun oldu mu alıp oynayabiliyorum ben oyun parasına yemek yiyorum