Bazı oyunlar keyif vermek yerine daha çok stres ve sıkıntı sahibi olmamıza neden olabiliyor. Sayesinde mutlu ve huzurlu olduğumuz oyunlara sözümüz yok. Ancak bıraktığım için kendimi gerçekten iyi hissettiğim oyunlar da yok değil.G2 - NikoBen CS:GO'ya ara verdim, huzurlu ve mutluyum.
Sizin de böyle bırakıp, kendinizi mutlu ve huzurlu hissettiğiniz oyunlar var mı?
Hiç bir oyuna başlamaz ve oynamazsan.. Kendin ve çevren için bir şeyler yapmaya başladığın da, vaktinin ve değerinin aslında ne kadar kıymetli ve özel olduğunu hissediyorsun. En mutlu anım, hiç oyuna bulaşmadigim zamanlardır 😃 Yine de kendini kandırmayı seviyorsan sen bilirsin 😃
Cs go oyununu bırakırsam kendimi çok ama çok iyi hissedicem, ne kadar kendini bilmeyen daha doğrusu Türklerin yüz karası diye tabir ettiğimiz arkadaşlar varsa faceit maçlarında karşıma çıkar ve oyunu satarlar. Oyundaki her oyuncuya da ana bacı söverler tabi