Aynı oyunu başa sarıp sarıp oynuyorum, ne yapmalıyım?

  • Bi kaç aydır sürekli bu oyunu oynuyorum ve aynı hikayeyi sarıp sarıp duruyorum. Oyunun adı Romance club - Drakula bir aşk hikayesi. Vlada asigim sanirim yani surekli onu dusunuyorum siirler yaziyorum arastirmalar yapiyorum bakmadan duramiyorum ve her gece agliyorum. Biraz ara versem iyi olucak sanirim ama birakamiyorum tekrar tekrar tanistigimiz yerden gelistirme kismina kadar oynuyorum.
Aynı oyunu başa sarıp sarıp oynuyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla