
Bilgisayar
PlayStation
Mobil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bilgisayarda daha keyifli oluyor. Kontrolcü ile oynanılan oyunlarda aim desteği ve benzeri şeyler oluyor. Ancak bilgisayarda iş tamamen yeteneğe bakıyor. Bu yüzden Playstation ile oyun oynamaya pek sıcak bakmıyorum. O "WASD" tuşlarında parmaklarım gezinirken bir yandan da mouse kullanacağım. Yoksa iki el bi arada mümkünatı yok keyif alamam. :)
Cevap
13Cevap
Bilgisayar
Daha çok bilgisayarda olmama rağmen Xboxta da oynuyorum.
@Kauss Prince of Persia The Sands of Time Remake yapiyorlardı.. 2 sene olacak hala oyun ortalarda yok.
Bilgisayar
Hele ki PS'ye çıkan Spider-Man tam klavye mouse işidir
Hele ki ilerlemeli oyunlar Wolverine, Hogwarts Legacy, Harry Potter, Uncharted gibi oyunlar..
Tekken, Street Fighter, Spor oyunları ise kol işi.
PC de daha fazla oyun konsolunda artık oynamıyorum ama çok eskiden PS1 ve PS2 vardı bizde onda oynardım ama artık PC de takılıyorum 😁
Ben konsol oyuncusuyum. PlayStation da var bende Xbox da var ikisininde de oyun oynuyorum
Oyun pek oynamazdım ama bilgisayar aldım alalı bilgisayardan oyun oynuyorum arada sırada
Konsolun düğmelerine basmak bile insanı rahatlatıyor
Mmorpg için pc ama solo için konsol iyi dışarıda falan telefondan tek tük oyunlar oynanır bence
Çocukluğumdan beri play station 🙋♂️
Eskisiden çok PlayStation oynardım. Artık zaman bulamıyorum
Nintendo Switch, PC
Kesinlikle bilgisayar
Bilgisayarda oynuyorum genelde
Bilgisayarda
Pc ve PlayStation 🎮
Bilgisayar
pc ve ps.
PC kesin
Hepsinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?