Rainbow Six Siege yoksa kesin almanı öneririm. İndirimdeydi en son, ufak bir ekleme yapman gerekebilir. Ancak iğne deliğinden mermi yiyince çıldırabilirsin. :D
Second Extinction. Dinozor öldürmece fast-paced fps türünde güzel sarıyor. Stres attırır. Grafikleri de hoş 40 tl steamde ama ben Epic games'ten bedavaya almıştım.