Herkesin vardır oyunculuk hayatına başladığı bir video oyunu.. Benim ilk oyunum Prince of Persia idi ve o oyunu ilk oynadığım platform da Playstation 2 idi.
Oynadığınız ilk oyun neydi, hangi platformda oynadınız?
İlk oyunum 2002 yılında PlayStation 1 de GTA 1 idi. O günden beri konsola olan aşkım bitmedi. Şimdi de nişanlım ile beraber bu sevgimiz devam etmekte 🙂 ps 1 2 3 4 ve 5 birde Xbox series S konsolum mevcut 😀bu arada size mesaj atamadım sadece arkadaşlarınızdan kabul ediyormuşsunuz. Eklerseniz sevinirim 😊
Oynadığım ilk oyun eski tuşlu telefonlardan snake idi 😅, ardinda atari oyunlarinda ise büyük ihtimalle Mario olabilir, bilgisayarda ateş ve su, tablette Subway surfers (umarım doğru yazmisimdir 😅), kendi bilgisayarimda tabi ki de gönlümün sahibi mafia 2 😅. Bu arada kronolojik olarak sıraladım ilklerim bunlar cihazlara göre 😇.
Age of Empires : Trial Edition 'dı. Windows 98 cd'sinin içerisindeydi. Yükledim baktım çok hoşuma gitti. Saatlerce hatta günlerce oynadığım olmuştu. Daha sonradan Midtown Madness ile tanıştım ama hiçbiri o ilk oyunumun yerini tutmadı. Canım microsoft)) bir gamer'ın da hikayesi işte böyle başladı.
Bilgisayar da başladım ilk oyunum GTA Vice City Kurtlar Vadisi modluydu çok iyi oyundu heryer benimdi Tommy Polat Alemdar tipindeydi adamları da memati kara ya benzetmişlerdi çok güzeldi ama şimdi yüklesem eski tadı vermez çocukken daha eğlenceli hal alıyordu 🥲
Ataride çoklu oyun kasetinden hariç Mortal Kombat Sega Megadrive ilk oyunum Fifa 97 idi tüm gece oynamıştık. Shinobi ve Alien Soldier vardı birde. PS1 Gran Turismo ve Tekken PS2 Gran Turismo 3 Sonrası yok arada PC
Mario. O zamanlar atarinin bir sürü çakması vardı, içinde en fazla 10 oyun olan 2000 in 1 kasetini takıp bütün oyunlara sahip olduğumuz fikrine kapılıp aptal bir mutluluk yaşardık.