Oynadığınız ilk oyun neydi, hangi platformda oynadınız?

İyi akşamlar KS Gamer 😊🌺

Herkesin vardır oyunculuk hayatına başladığı bir video oyunu.. Benim ilk oyunum Prince of Persia idi ve o oyunu ilk oynadığım platform da Playstation 2 idi.
Oynadığınız ilk oyun neydi, hangi platformda oynadınız?
Oynadığınız ilk oyun neydi, hangi platformda oynadınız?
Cevapla