Oyunları stres atmak için oynayanlar şiddet içerikli oyunlarda oynuyor, sakin temalı oyunlarda oynuyor. Şiddet içerikli oyun oynayanların o an ki hali bir psikopat gibidir. Peki ya bütün bunlar gerçek olsaydı? Bunu bildiğiniz için oyunlarınıza dikkat eder miydiniz?
Oyunlar gerçeği yansıtsaydı, oynadığınız karakter nasıl bir hayata sahip olurdu?
Oyun zevkim çorba gibi benim :D Oynadığım karakter her tür özelliğe sahip olurdu.
İyi silah kullanır, ölümsüz olur, sessiz bir suikastçi, psikopat bir katil, hayatta kalma becerisi yüksek olurdu. Daha sayılabilecek çok şey var ama o kadar özelliği saymak pek mümkün görünmüyor.
ortaçağ temalı strateji/rol oyunlarını severim. atmosfer farklı geliyor insan zamanda yolculuk yapmış gibi hissediyor. bir de her yerin dogal görünmesi, dünyanın yemyeşil tertemiz olması felan içimi açıyor. Cennet gibi bir zamanda yaşamış çok eskiler ne kadar şanslıymış, farkında degiller. Oturup lazerli silahla zombi kovalamaktan zevk alırım diyemem, çocukça geliyor bana.
yani şimdi oyunda kontrol ettiğim araba gerçekte benim olsaydı oyunda oynadığım gibi o arabayı hunharca kullanmazdım hatta bi yerine bişey olmasın diye hiç kullanmazdım :D
Aynı olurdu. Oyun da olsa hayali yaşamam. Gerçek hayatım neyse aynısını yaşarım, para hilesi dışındaxd mücadeleci oyunlar için tecrübem yok. Oyunu öğrenir ona göre oynanır. Hayatı yaşamaya çalışmaktan ibaret olan bir karakter nasıl olursa öyle...
Sıradan bi bankacı olurdu işten sonra bi yerde akşam yemeği yiyip fırtına/shakespeare okuyan evinde bi kum torbası olurdu antreman yapabileceği ve sevdiği müzikler theory of a deadman santa monica unutmayalım