Oooooo benim alanım o iki oyunu da yıllarca yama yaptım 2013 e kadar PES oynardım çok ve ona yama yapardım 2014 den günümüze kadar FIFA oynadım ve ona da yamalar yaptım ama yama yapmak uzun sürüyor bir de tek başına yapınca bitmek bilmiyor :D Hala da oynarım favorim FIFA :)
2000-2009 arası fifa oynadım 09-13 arası pes oynadım pes zıcınca fifaya döndüm ama 2 3 senedir çok oynamışlığım yok. hepsindede en zorda oynamasını kazanmasını bilirim