Bu oyun için hangimiz saatlerimizi harcamadık? Oyun sonuna gelene kadar sinir krizine girmedik? Prensesi kurtarmak için ejderha ile savaşmadık? en sevdiğim oyunlar arasında her zaman zirvededir işin komik yanı sonuna bir türlü gelemeyişim. :(2- Street Fighter
Bu oyunu erkek kuzenim ile oynardım çoğunlukla oyunun galibi kuzenim olduğundan dolayı tasolarımı ona verirdim kuzenimle ara sıra konuşurken tasolarımı ver diyorum halen. :)3-Pole Position
Bu oyunu bildim bileli hep sevdim o dönemdeki yarış heyecanını şimdi bulamıyorum. :)4-Circus
Kısaca özetlemek gerekirse oyunda aslanın üzerindeki palyaçoyu kontrol ediyorduk ve yanmadan ateş halkalarının içinden atlamaya çalışıyorduk. Öyle ki ilerledikçe oyundan büyük keyif alıyor, ateş halkalarına değip yandıkça sinir krizi geçiriyordum. Hey gidi günler. :)5. Duck Hunt
Çok eşsiz bir oyundu. Çünkü ekranda uçan ördekleri vurmak için Zapper silahı kullanılıyordu. Bu oyunu oynamayı sevmezdim hayvanlar ölüyor diye Kuzenimin hain bakışı halen aklımda.6. Road Fighter
Oyunun amacı etaplar içerisinde zaman tükenmeden, diğer arabalara çarpmadan ve yakıt bitmeden bitiş çizgisine ulaşabilmekti. Ulaşabildim mi? HAYIR :D7. Bomberman
Ne sinsi bir oyundu. Oyunda “Bomberman” isimli karakteri hareket ettirerek düşmanlardan kaçıp labirentte yolumuzu bulmaya çalışıyorduk. Ayrıca oyun içinde farklı odalara açılan kapılar vardı. Ancak bu kapılar kayaların altında bulunur ve kayaları yok etmek için bombalar gerekiyordu.Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...
8. Battle City
Ve son olarak Zamanın eskitemediği bir oyun. Kız kardeşimle birlikte oynardık, sonra atariler kayboldu, bu oyun unutuldu. neyse birkaç ay önce bulmuş bizimki bir yerlerden yüklemiş bilgisayara yeğenim "Teyze'' , tank oyunu oynayalım mı?" dedi. Ben kulaklarıma inandıktan sonra, başladık hemen oynamaya. hala çok zevkli de, Bende hileye başvuruyorum bazen misal yıldız çıkınca vuruyorum onu, Yeğenim de süre zarfında donup kalıyor ya ben de koşup alıyorum hemen. Fena bir ekip de sayılmayız hani en zevkli anı da her bölümün sonunda çılgınca etrafa ateş saçıp, birbirimizi vurarak zafer gösterisi yaptığımız kısmı şüphesiz güzeldir velhasıl, her yaşta. :D
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bir neslin çocukluğuna damga vuran Atari oyunlarından en çok hangi oyunu oynardınız?
2 Hariç hepsini çok severdim. 3 ün asıl adı F1 Race, bu güncellenmiş hali :) Hatta bu yüzden resimdekinin aynısını aldım. Sonra kardeşlerim benden çarptı :D Bi tane daha aldım.
Sanırım aynı kuşak olduğumuz için bütün oyunları oynadık ve hepsi birbirinden güzeldi ayrım yapamam ve bazen psp den veya Gameboy dan açıp oynarım hala eskiye bi özlemim var
Super Mario Bros. 1 & 3 ama resmini koydun Mario bros. ikisi farklı oyun, ilk ana Super Mario oyunu 1985'de çıktı, Mario Bros. 1983. bu dışında Megaman 1, 2 & 3. Metroid 1.