Bazı oyunlar strese sokar, bazı oyunlar sadece eğlendirir. Eğlenmenin yanı sıra stresli olan bir oyuna da bağımlı olabilirsiniz ama bu oyun sizden çok şey götürebilir. Bu oyunlar sizden neler götürdü?
Uzun süredir oynadığınız bir oyun sizden neler götürdü?
Yanisi 4 yaşımdan beri oyun oynamayı seviyorum hayatım oyunlar başında geçti götürse götürse asosyal olmamı sağlamış olabilir ama ben bundan şikayetçi değilim düzgün insan mı kaldı da gidip sosyalleşelim herkes çıkar peşinde. şimdilerde arkadaş dediğin şey arkanda olan güvenilir şahıs değil de ZAMAN ÖLDÜRME ŞEYSİ olarak geçmeye başlamış
Valla yaptığım hata olabilir ama benim umrumda değil zaten sevmiyorum genel olarak sosyalleşmeyi, denemedim de değil sadece anlamı yok
1. Oyunda o kadar psikolojisine girmiştim ki rüyamda zombileri döverek öldürüyordum ve en sonunda dayanamadım intihar ediyordum ki uyandım.
2. Oyunda ise oyun bir türlü bitmek bilmiyordu. Her seferinde başka bölümde daha fazla zorşanıyordum. Nerdeyse oyunu bırakma noktasına gelecektim. Az kaldı bitecek derken inat ettim ve 5.5 saat daha oynayarak oyunu bitirmiştim.
Ps 4 Spıderman 1 kere sonra 2 ye başladım ek paketle hikayeler aldım falan hala oynuyorum daha bitmedi, Batman arkham knight aldım o sarmadı aslında gözüm Cyberpunk 2077 de ama hem aşırı pahalı hemde bug sorunu ve çökme olayı yaşanır diye daha almıyorum onun yerine Mad Max alabilirim
Oyunları genelde severim pek bir şey götürdüğünü sanmıyorum çünkü seviyorum ama ben PES ve FIFA serilerine yama yapan birisiyim, bazen yama ile uğraşacağına onun yerine bir şeyler öğrensen, kendini geliştirseydin demişliğim oldu.