Sorduğum her 5 kişiden 4'ü savaş oyun severi oluyor. Bu tür oyunlarda aradığımız şey nedir? Oyun yapımcılarının bu tür oyunları şahane göstermeye çalışması ve biz oyun severleri çekmeyi başarması. Bizim bilmediğimiz bir şeymi biliyorlar bizim hakkımızda?
Savaş oyunlarını neden severiz? Nedir öldürme temalı oyunlarda bizi çeken?
İnsanlar sinirli olduğu zamanlarda bu siniri bir şeyden, bir yerden çıkarmaya çalışırlar. Oyun yapımcıları da sinirimizi oyunlara yöneltmemizi ve orada tüm sinirimizi göstermemizi sağlıyorlar. Temel sebebi bu. Tabi oyunun içeriği ve grafiklerinin de etkisi vardır ๑
Sevmiyorum çocuklarıma da oynatmıyorum. Biraz daha büyüdüklerinde zaten benim sözüm geçmeyecek oyun konusunda. Şimdi elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Öz guveni yüksek ebeveynleri ile iletişimi ve sevgi konusunda eksiklik olmayan bir çocuk için sorun olmaz ama eksiklik içinde olan bir çocuk için sorun olabilir öldürme konseptli oyunlar. Tetikleyebilir bazı şeyleri.
Realist geliyor ve merakımızı gideriyor. Ayrıca bazı oyunlar da arkadaşlarla oynamak mümkün oluyor. Sosyal aktivite olduğundan da insanların hoşuna gidiyor.
Ülkemiz de bir savaş çıkarsa hazırlanalım diye biz Türkler de savaşma hevesi var bende öyle 😄 eğer bir gün kendime iyi bir bilgisayar toplayabilirsem COD serisini alacağım hepsini teker teker bitireceğim nasip olursa tabi
Evcilleşmiş insanların genetik olarak kalmış doğasından bir kesitinin yansıması. Oyun oynama psikolojisine göre bakarsak yani gerçekte yaşamayacakları adrenalin ve aksiyon bombardımanına tutuyor. Yani nasıl aksiyon temalı filmler bizi gaza getiriyor ve izliyorsak , benzer bir durum. Belki de vahşi doğalarını bastırma şeklidir diye düşünüyorum. :D
Herkes öyle değil tabi. Gayet hayatını normal sürdüren oyun severlerde var. Önemli olan sanal ile reel' i bir birine karıştırmamak. Bu konuda sınırı aşmış oyun severlerimiz var. Kendini kaybeden de yok değil. Akli dengeyi sağlaya bildiği sürece sorun görmüyorum ben.
eh türlü sebepleri var ama vahşi oldukları değişmez bence. hiç savaş oyunu sevip yumuşak huylu birine denk gelmedim varsa da benden uzakta yaşıyo belli ki
Sağlıklı insanin oyniyacagini sevdigini dusunmuyorum çünkü öldürme ic gudusu oluyor ha bak oldurdum ben gücluyum gibi kucuk çocukların oynamasi belli bi sure sonra katil olma ihtimali artar