Satranç, oynaması en zevkli oyunlardan biridir. Tarihi çok eskilere dayanır. Sonsuz olasılıklar, oyunun teorisi, çeşitli teknikler, mat ettikten sonra yaşanan mutluluk… Verdiği zevk saymakla bitmez. Ben şahsen Paul Murphy, Necmeddinov ve Mikhail Tal’ı seviyorum oyun stili olarak. Tabii Tal gibi oynayamayız işin gerçeği. Konumsal satranç daha çok uyuyor bana (Karpov gibi, *sigh* hayaller hayatlar). Emmanuel Lasker hayranı olduğumu söylemeden geçemeyeceğim. 27 sene üst üste dünya şampiyonluğunu koruyan tek oyuncu!
Bobby Fischer
Paul Murphy
Garry Kasparov
Wilhelm Steinitz
Siegbert Tarrasch
Emmanuel Lasker

Diğerleri (lütfen belirtin)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bobby Fischer oyuncusu iyi
Garry Kasparov diyecegim. Üniversite yillarimda tanışma ve hatta bir oyun oynama fırsatım olmustu kendisiyle.
Ficheri şah mat filminden tanıyorm cok disiplinli birisi
Adam şizofreniydi aynı zamanda. Boris Spassky ile yaptığı Dünya Şampiyonluğu maçının 6. oyununda (yanlış hatırlamıyorsam) Ruslardan şüphelenip ona kumpas kuracaklarını düşündü ve oyunu kimsenin olmadığı bir yerde oynama kaydıyla oynayacağını söyledi. Hayatının son yıllarını İzlanda’da tek başına yaşayarak geçirdi. Bu dediğim olayı Piyon Fedası filmi çok iyi ele alıyor. Öneririm 😊
Kadnlardan beth harmonu eklemeni beklerdm
Yok ben gerçek oyuncuları ekledim, Beth Harmon da aslında Fischer rolünü oynuyordu dizide.
Evet onun kadn versyonu olabilir dogru piyon fedası filmine bakıcam ben de sana masum hamleler filmini öneriyorm o halde
Şu sıralar (gerçi her gün) satranç videosu izliyorum. Film izlemeyeli çok oldu 😂 Satranç seven bir kadına ilk kez rastladım :)
Evet bu aralar ilgi alanm
Oynarız bir ara o zaman 😂 Gerçi arada kendimi GM gibi hissediyorum ama yenilince anında kayboluyor o his 🤣
Oynayalm ama sen yenil bana bilerek yenil ben yenilgi kabul edemiyorm😁
Ahaha, tamam. Puansız olduğu sürece bir sıkıntı yok 😂
Haha olurr
Zaten daha dün 2000 üstü oyunculara yenildim bir arenada 😂 Onun üzüntüsü var üzerimde 🤣
Tamam işte bana da yenil 2001. Üzüntün benden sana bedava
Ahaha, yok benim dediğim şey ELO’su 2000 üstü olan oyuncular 😂
Kasparov adı ile büyüdük
Ficher, Tal ve Alekhine.
Alekhine’e satranç oynamayı yasaklamışlar diye duydum, okuluna engel olmasın diye 😂 Aklıma bir sürü isim geliyor da favori olabilecek (Capablanca gibi mesela. Şahsen Carlsen de Capablanca’yı favori olarak görür), seçmesi zor aralarından.
Aynen öyle. Satranç eskiden daha zevkliydi bence. Bilgisayar teknolojisi her atağı savunulabilir hale getirdi neredeyse.
Modern oyuncuları sevmiyorum çok. Genelde hep beraberlik ile sonuçlanıyor ezbere olduğu için. Beni atacaksın 17.-18. yüzyıla, tüm vaktimi neredeyse satranç ile geçiririm. Satranç tarihinde yaşanan olaylara bizzat tanıklık etmek isterdim.
Katılıyorum
Hiçbirisi
Kasparov biliyom sadece