Kılıç, balta, mızrak, giyotin, yay, hançer, pıçah, bumerang, arbalet, kama, orak bu tarz ateşsiz silahlardan hangisini temel silah olarak kullanırdınız?
Bir oyun karakteri olsaydınız, elinizde hangi ilkel silah bulunurdu?
Arbalet olurdu sanırım pusu için av için yaklaşan düşman için daha güzel daha adil, sevgi dolu bir dünya için barış için, insanlık için, kardeşlik için :))