Ellerim yağlanabiliyor bazen çünkü oyun oynarken yemek yiyorum genelde ama yağlı yağlı kullanmam klavyeyi. Klavyeme çoğunlukla kül döküyorum o anlamda pisleniyor ve sık sık temizlemek zorunda kalıyorum. Kısacası yağlı ellerimle yemek yemem ama klavyem çabuk kirlenir, temizliyorum bu sebeple sık sık.
Bu yüzden cipsi bile kaşıkla yerim. Dürün olursa da peçete ile tutarım. Elimle yediüim şeylerde film açar en azından olabildiğince az temasta bulunurum. Serçe parmağımı temiz tutar, onunla işimi görmeye çalışırım.
Hiç araştırmadım gerçekten var mı, ya da yaptılar mı? ama Ali Kundilli filminde ki şu tutangaç denen zımbırtı gibi bir şey lazım parmaklar eller yağ olmasın diye.