
Vampir (Herkesi öldüren)
Köylü (Masum)
Soytarı (Kendini öldürtmeye çalışan)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Oyunda köylü olmak bana göre avantaj. Oyunun tadını çıkaran köylü olandır diye düşünüyorum. Vampir'in işi sadece öldürmek. Soytarı ve gözcüyü sölememe gerek yok. Oyunda bütün iş köylü' lere kalıyor. Arayıp buluyorlar.
ama biz oyundayken fantezik öldüren vampirlere denk geliyoruz jhsdfg
eveet olabilir
Vampir olsaydım kesin gözcü beni sorgular yakalatırdı. Soytarı olsaydım şüpheli olduğumu anlarlar ve 2. gece vampire beni yem ederlerdi. Köylüyken daha çok yaşama şansım var gibi gözüküyor.. O zaman da zevk almazdım. Gözcü olup haini yakalamak daha zevkli bence kendoooooo. Ya da en iyisi direkt yönetici olup milletin öldürüşlerini izlemek daha keyifli ahahaha
yönetici hain fjhsbg
Cevap
11Cevap
Ben benzinci olur vampirin evine ateşler salardım 🔥 😃
senin kanın cok taze
buna bahane bulamadm
Genelde vampir oluyorum oyunda jdjdm gülesim geldiğinden kendimi ele veriyorum reelde net köylü olurdum ben jdjd
Herkesi öldüren Vampir olurdum bende herhalde. l like killing peasants
Allah canımı alsada kurtulsağğğğmmmm
Vampir olurdum sanırım genelde kimsenin gözünün yaşına bakmam.
Çünkü vampirlik bir tutkudur. İçten gelir.
hıc bılmıyorum o ne be
Valla öldürülmek için yaşıyorum ama yok öyle biri
Güzel dizi mi? İzleriz belki
Tabikisi vampir
Köylü olayım
Köylü
Oynamadım hiç.
Doktor😄
Veya avcı😛
İlk defa duydum
Ben Oyun Oynamıyorum
Köylü
Soytari ama uzatmali
Vampir🧛🏻♀️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?