Duygularımızın saflığından ve temizliğinden hep bunlar :))





Ayakkabıcı sanmadım topukluyu görünce direk aklıma zaten geldi 😄 hiç şaşırmadım keşke bilgisayarım iyi özellikte olsaydı hala oynamaya devam ederdim 🥺
olur olur daha güzeli de olur
13 yaşında ilk kez oynamayı başlamıştım. Trevor'ya tam topuklu ayakkabı alacaktım, aman tanrım ne göreyim. Ben nereye gelmişim böyle. Cennet cennet hsjsks. Şaka bir yana hayır, baştan beri biliyordum "puff" olduğu.
fhdjgdsfhjg
Cevap
13Cevap
Ayakkabıcı sanmadım diye hatırlıyorum bilmiyorum belki yanlış hatırlıyordur, ama Striptiz Club'da juliet hatırlıyorum lol
fdnbgjhvdjg o da iyi
evet sonra juliet'in numarasını alıyorduk lol
Ayakkabıcı diye gitmiştim ayakkabıma kadar soymuşlardı iyi biliyorum orayı xd
hgskjfghkhn iyimis
ben bu siteye calısıyorum
yaparsn belki
Gta 5 yeni çıktığı zamanlar ayakkabıcı sanmıştım gidince ben şok 😂
bi uğramısken girmemek ayıp olurdu ama
:D
haha oraya gitdinmi ama cok ayip ben utaniyorum oraya girmeye kapidan iceri girince son hiz geri kacdim ayakkabici saniyordum orayi bende orayi
Gta’yı eskiden beri oynayan biri olarak ayakkabıların mağazadan alındığını biliyordum o yüzden sanmadım :)
ama bariz belliydi
Jsjxj ayakkabıcı değil burası pavyona benziyor
ehe
Ciddi olamazsın. DJFSİCSJXJSSK
hic olmadığım kadar :d
Cildiviyovum. djdjskshs
sanırım beeeeeeeen :D :D
Offf eskiler aklıma geldi akakjskandj
Türkiye'de böyle bı mekan açmak isterdim 😊
Amerikanın oyunu bu
heheh
Türkiyeye de lazım
ghsfjhkktf
Striptiz kulübü
Ne ayakkabıcisi be kırk yıllık sembol
strptz pavyon ke
jhfgsljdg
okadar masum oldugunu düşünmüyorum
Hahhaha bende
iyi bari yalnız diilim
Guzel bi yer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?