Steam kış indirimine girdi ve steam'dan bu oyunu 30 liraya aldım çok güzel oyun, evet sorumuz steam kış indirimlerini nasıl bakıyorsunuz 


Ben Epic Games'den indiriyorum genellikle ücretsiz buldukça. Şu anda kütüphanemde 12 civarı +100 TL'lik bir sürü oyun var ücretsizken aldığım.
Evet epic gamesda baya var ücretsiz ama steam indirimdeyken almak çok daha iyi oluyor :D
Cevap
4Cevap
Araba oyunlarını sevmiyorum ama Steam'dan aktif oyun oynayan biriyim.
Seviyorum ama insanı pcye çok bağlıyor diye uzak durmaya çalışıyorum
ben canım sıkıldığı için giriyorum, efsane sarıyor :D
Ciddi 30 liraya mı aldın, mükemmel yav.
Yalnız bu Xbox oyunu. 😂
hayır tabiki pc den oynanıyor
Microsoft Store oyunu yani aslında başta öyleydi, Steam'e çok geç geldi.
Steam bu aralar güzel indirimler yapıyor..
Oyunu oynamak için para vermem
neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?