İkisi de telefonumda yüklü ancak ben her zaman olduğu gibi PUBG Mobile oynamayı tercih ediyorum. MOBA tarzı oyunlar beni pek sarmıyor. Takım arkadaşlarım etkisiz olduğu taktirde baştan kaybediyorum oyunu zaten. Tabi bu benim için geçerli bir şey. AOV'da yeterli seviyede olmadığım için takımı taşıyacak halim yok. Ama PUBG Mobile'da takım arkadaşlarım kötü olsa bile kendime oyundaki tecrübemle bir şans yaratıp rakiplerimle mücadele etmenin bir yolunu buluyorum. Bana daha heyecanlı ve aksiyon dolu geliyor.