
Otomatik ban sistemi kullanılan New World oyununda, yüksek sayıda şikayet aldığınız taktirde banlanıyorsunuz. Peki siz herhangi bir oyundan haksız yere ban yediniz mi?

Zamanında metin2 diye bir oyun oynuyordum. Böyle güzelde bir yere gelmiştim. Sonra sebepsiz yere hesabım kapatılmıştı. Geri açmışlardı haksız olduklarını anlayıp. Daha sonra 1,5 sene oyunun yönetim takına girip Ga yapmıştım. Hey gidi günler hey. 4 sene geçmiş!
Evet.
Hemde tam 1 yıllık. Tamamen haksız banlamaydı.
Ban listeleri yayınlanınca bir baktık ki”Maphacking” yazıyor.
Ben daha hileyi bulacağım siteyi bilmiyorum adam bana hack kullanıyor diye ban atıyor. Enteresan.
Evet bir yayıncı da yapmıştı bunu saçma
Cevap
1Cevap
Çoğu oyunlarda insanlar sırf birine gıcık olduğu için bile raporluyorlar ki böyle bir oyunda bu tarz bir sistem olmamalı. Ban yemedim.
Hiç ban yemedim. Tüü millet bu poktan adaletsiz oyun için mi saatlerce sıra bekledi yazık yahu.
Yemedim ama yiyen gördüm
Oyun oynamadığım için hayır yemedim ban falan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?