Gamer Süper Mario oynayıp, prensesi kurtaramayan kişiye gamer denir mi? вιтєχєи Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Ya böyle heyecan yoktu, şu canavarı alt edene kadar ciğerimiz sökülüyordu. Tabi günün sonunda prensesi kurtarıyorduk. 😃 Süper Mario oynayıp, prensesi kurtaramayan kişiye gamer denir mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
IDionysus Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 29 +1 yıl Prenses için değmez be kardeşim çekmek. Kurtarmıştım sanırım. Hatırlamıyorum. 1 0 Yorumla
Congruent Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl 1 kez mi ne kurtarabilmiştim. Çok zordu oraya kadar ulaşmak. 1 2 Yorumla вιтєχєи +1 yıl Ulaştıktan sonra kaybedip başa dönmek peki.. sjdhs Yorumla Congruent +1 yıl O daha fena tabi 😄 Yorumla
Venüspınarı Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Biz de az premses kurtarmadık çok işimize girermiş gibi djdj otursana kitap oku 😂 1 2 Yorumla вιтєχєи +1 yıl Zamanında biz prensesi kurtardık ama bizi şimdi kim kurtaracak diyorsun sanırım sjdhs Yorumla Venüspınarı +1 yıl Biz de premses olucaz Mariolar gelip kurtaracak sandık djjdj Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ömrüm boyunca bir kere bile Super Mario oynamadım. Çok farklı hissediyorum kendimi 1 0 Yorumla
Ayuboğanxxl Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Oyun oynama sürem 10 dakika falan en fazla sonra silip çıkıyorum 0 0 Yorumla
majestetuncay Takip Et Mentor Yaş: 40 +1 yıl ilk gamerlar o zaman piyasaya çıktı zaten :) 1 1 Yorumla вιтєχєи +1 yıl Süper Mario'dan önce atari makinalarında Street Fighter ve Cadillac and dinosaurs oynarlarmış tabi ben göremedim o dönemleri. Sen bilirsin kral. Yorumla
Konya_Beyefendisi42 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 96% +1 yıl Vay be ne günlerdi yeni nesil çok şey kaybetti 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Prenses için değmez be kardeşim çekmek. Kurtarmıştım sanırım. Hatırlamıyorum.
1 kez mi ne kurtarabilmiştim. Çok zordu oraya kadar ulaşmak.
Ulaştıktan sonra kaybedip başa dönmek peki.. sjdhs
O daha fena tabi 😄
Biz de az premses kurtarmadık çok işimize girermiş gibi djdj otursana kitap oku 😂
Zamanında biz prensesi kurtardık ama bizi şimdi kim kurtaracak diyorsun sanırım sjdhs
Biz de premses olucaz Mariolar gelip kurtaracak sandık djjdj
Oynayıp gerçek prensesi kurtarmayan dolu.
Ömrüm boyunca bir kere bile Super Mario oynamadım. Çok farklı hissediyorum kendimi
Oyun oynama sürem 10 dakika falan en fazla sonra silip çıkıyorum
ilk gamerlar o zaman piyasaya çıktı zaten :)
Süper Mario'dan önce atari makinalarında Street Fighter ve
Cadillac and dinosaurs oynarlarmış tabi ben göremedim o dönemleri. Sen bilirsin kral.
Vay be ne günlerdi yeni nesil çok şey kaybetti
Prensesi kurtarmayan erkek değildir
hiç kurtaramadım
Denmezzz
Denmez