
Hava saldırısı
Kara saldırısı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Savunmanın durumuna göre değişir. Hava Saldırısı favorim olsa bile, kara savunmasının fazla olduğu yerde mutlaka kara saldırısı yaparım. Piyadeleri önden salar, Kraliçe ile işi bitiririm.
Ayyy bir zamanlar çılgılar gibi oynardım. Şimdi buradan gördüm ve tekrar indirdim. Tek sorun eski hesabıma giremiyor olmam :( Umarım girebilirim. Benim de favorim her zaman hava saldırısı :)
Nasıl bulamadın kanka
Cevap
22Cevap
Ben baya aktif oynuyorum. Hava saldırısı favori tabi ki.. BB 13-14 falan gelmeden önce kara saldırısı iyiydi de artık hava saldırısı daha çok iş yapıyor gibi.
Hava saldırısını seviyorum, 11 seviye BB için 8 elektro 1 ejder veya 8 elektro 4 balon, 11 yıldırım ya da 4 yıldırım 1 hızlandırma 5 donma güzel iş yapıyor, klan kalesi içinde 1 elektro 1 balon 2 yıldırım ya da 1 elektro 1 balon 2 donma güzel sonuçlar verebilir, atölyesi olan arkadaşlardan da kaya balonu almak işini görür...
Yalnız bu köy için madenciler çok iş yapabilir...
Kara saldırısı bir tık daha iyidir. Zamanında yerelde ilk 10'a girdik oradan biliyoruz aşkgaşgaş
hava saldirisi yaprdim birakali cok oldu online oyun oynamiyorum. loa 2 3 senelik sunucu baglandiktan sonra coope giden çarimdan sonra bidaha online oyun oynamiyorum.
Kara saldırısı biraz zor ama yine de tercihim kara saldırısından yana. Daha ileri seviyelerde sen de kara saldırısını tercih edersin zaten.
Oyundan anlamam ama hava saldirisi diyorum
Vallahi kilanli bir şeyler duydum da o kadar ama hava iyidir tatlım İstikbal goklerdedir😄
Hava saldırıları eskiden çok iyiydi. şu an kara daha iyi
Vay be. Bi kaç yıl önce oynardım. Genrelde atıcı ile saldırırdım :))
Beni arkasliktan çıkar sorularına görüş paylaşmaya davet edip durma !!!
Ben hava kullanıyorum ve kendi dengine göre köylere saldırınca kesin en az 1 yıldız alıyorum.
Ejder yıldım büyüsü okçu kraliçe barbar kral ve klan kalesine ne geldiyse
Ortaokul zamanlarında ne oynardım be. Yükseltmeleri beklemek kadar sıkıcı bir şey yok o oyunda. Soruya gelirsek kara saldırısı daha iyi bence. Stratejinde iyiyse tamamdır.
Ben her iki saldırı türünden de hiddetle nefret ediyorum nefffreeeeett!
Ben hep büyük ejderi kullanırım.
hava saldırısı iyidir :D daha güçlü bence.
Hava Saldırısı (Lav Tazı + Balon)
İndirimmi tavsi ediyonmu
Havaaa
hava saldırısı
Ben havacıyım, balon ve ejderha favorim 👍🔥
Coc oynayan bir kız vay be
Hava saldırısını severim
hava saldırısı
Yeraltı saldırısı.
Hava saldırısı.
Kara tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?