Ben geçmişte yaşadığım birkaç sorundan dolayı kablolu diyicem.





Kablolu olması gerekir çünkü gecikme süresi bir oyuncu için hayati önem taşır
Kablosuz, oyun oynarken bide kabloyla mı uğraşacaksın :/
oyun oynamadığını belli etme bari :d
Cevap
10Cevap
Kablolu olur knk en baba kablosuz cihazlar bile şarj azalınca frame drop yapıyor gibi oluyor.
Kablosuz güzel tam en önemli yerlerde kablo takılıyor tam sinir bir durum.
Kablosuz yavaş oluyor. Kablosuz olmasını isterdim görüntü kirliliği oluyor
Kablosuzla oynanmazki. Fazla anlamasamda NFS den biliyorum 😃
Küsüm sana
Kablolu hele internetten oynuyorsam kesinlikle wifi kullanmıyorum mouse klavye içinde böyle.
kablosuzda geçikme hissedilmiyecek kadar az bile olsa kalbolu gibi tepki vermez
Kablolu onboard olmalı gecikmesi en düşük.
Kablolu ekipmanı tercih ederim.
kablolu
Aynene bsjdnhslls dgdjf. jdkdnmdkd
Kablolu 😜😁
kablosuz olur..
Kablolu
Kablosuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar