Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Oyun oynarken mehter marşı dinlemek aslında çok eskiden beri var olan bir şeydir. Özellikle strateji oyunu, Battlefield tarzı savaş oyunları ya da Mount And Blade gibi oyunları oynarken tercih edilebiliyor. Bende bazı zamanlar Mount And Blade oynarken tercih edebiliyorum. Peki sizin oyun oynarken mehter marşı dinlediğiniz oldu mu?Battlefield oyununun çıkışıyla beraber oyunun yayınını yapan bir yayıncının mehter marşı dinlemesi gündem olmuştu :D
Türk'e ait bir melodi, bir simge olduğunda zaten kim olursa olsun gaza geliyor :))
Oynadığım Age Of Empires yahut Lotr (Battle for the middle eart II) gibi strateji oyunlarında Türk ırkını seçmeye bayılırım mesela, bizimkilerden biri kusursuz bir Lotr Türk yaması yapmıştı, harikaydı. Bu videodaki da kendini kaptırmış, çok hoşuma gitti :))) Yüzükler falan, tam Türk atmosferini yaşıyor 😅
Bu arada, bu multiplayer bir Battlefield mı? Bf2 gibi bir oyunun hayranıyım ben ama eskide kaldı, yeni sürümlerde offline oynanabilir oyun varsa tavsiyenizi beklerim.
Oyunda Çanakkale ve Sina-Filistin cephesinde mücadele edebiliyorsunuz. Oyun size o dönemleri anlatıyor burada. Ama bu hikaye kısmı maalesef çok uzun değil. Görüşünüz için ben teşekkür ederim :)
Mount and Blade:Warband'da mehter dinlemeyen bizden değildir sjsjs. Eğer mount and blade oynuyorsam evet marş dinlerim 😅. Az at üstünde elimde kargı ile 100 kişilik ordumla 200-300 kişilik ordulara saldirmadim😅. Gaza getirmede güzel oluyor. Ama tam gazla giderken koltuklanmis kargı yersin ve bütün hevesin kursağında kalabilir o kötü oluyor.
Sjsjs şükür ben bı kere koltuklanmis kargı yedim onda da bilmiyordum ama feleğim öyle bı şaştı ki dedim noluyor 🤣. Ama bı kaç kere de atıma denk gelmişti 😒 atsız kaldım orta yerde hepsi bir daldı üstüme 🙄
Kergitler ile uğraşılmıyor en mantıklısı onları dağlık alana çekmek orada atamıyorlar koltuklanmış kargı vuruşunu :D. Sultan Hakim ve 450 kişilik ordusunu 100 kişi ile bu taktikle yenmiştim. Ama arada feleğimiz şaşıyor tabii bir keresinde bayılınca bir daha da toparlanamadım birkaç devlet toplanıp savaş açtı save çöp oldu. Dikkat etmek gerekiyor :D
Ben düzlük ovada baya bı svadyali atlılarlar ile rodok okcularini çektim rodoklari beklettim bı küçük tepe gibi yerde svadyalilar ile daldım kergitlere 80 kişi miydi neydi ordum onlarda da 200 kişi mi ne vardı hepsini mahvetmistim svadyali süvariler baya iyi. Ama en iyisi dediğin gibi dağlık bı yerde olacan rodok keskin nişancılari dizecen bıraz da rodok çavuşu bı kaç tane de süvari olacak fena sjsjs. Valla oyunda en iyisi kendin save alacan sjsjs. Bı de tabi dikkat etcen dediğin gibi, bazen ragnarin ordusuna dalmak istiyom ama adamlar 350 mi ne askerle geziyor nordlar mahveder beni 😅
Svadyalılar zırhlı oldukları için bayağı iyi ama hızlı değiller kergitler hızlı olduğu için etkili olabiliyorlar. Ben Sarranidli Memlük ve keskin nişancı kullanıyorum dağlık alanda faydalı oluyor. Ragnardan uzak dur aman dsjkfhd. Ben daldım bir kere oyuna başladığıma pişman etti.
Evet öyle ama kral harlaus candır sağolsun tereyağ veriyor hep😂. Evet sarranid memlük de baya iyi. Valla ragnar bı kere ben nordlardan kale aldım diye kaleye saldırdı oyyy neydi o savaş öyle adamlar ölmüyor Allah'tan rodoklar vardı bende de baya bı adamım öldü ama onlar da savaştan çekildi. Eğer oynamaya devam edersem oyunu ilk hedefim ordumu geliştirip ragnara saldırmak olacak😅
Ragnardan intikam almak çok güzel oluyor o yüzden en mantıklısı sona bırakmak onu :D. Svadyalıları pek sevmiyorum ben. Konumları sebebiyle Rodoklar daha iyi
Svadya ben de pek sevmiyom ilk svadya ile başladım oyuna bı baktım svadya yok oluyor vaegir zaten oyunun en başından nordlar yok etmisti, svadya da aynısı olacak gibi dedim baktım harlaus ne yapıyor diye meğer adami hapse atmış rodoklar😅, kurtardım adamı biraz toparlandı kale aldım vermedi bana ben de sinir oldum rodoklara geçtim keşke baştan rodoklari secseymisim dedim valla. En son 7 tane mi ne kalem bı de 1 tane şehrim vardı. Kral pek öyle cimri olmuyor😅. Ayrıca dediğin gibi konum da baya iyi bı de bı kuşatma olduğunda falan diğer derebeyleri yardıma geliyor.
Ben ilk Nordlarda başlamıştım ama aldığım kaleyi vermediler bende bağımsız olup önce Kergitlere daldım sonrada Rodoklara geçtim :D. Rodoklar çok iyi ve güçlü oyunda. Graveth iyi yönetiyor En mantıklısı ya rodoklarda başlamak ya da Memlükler
Değişik sjsks valla o kadar oynamadım ben genelde ben zaten savaşa giriyom hep eğlencesine, biraz daha geliştirip kendi kralligimi kurmayı düşünüyorum ben ama ilerisi için de. En son kendi krallığımi kurmayı denediğimde baktım daha yeteri kadar guclenmemisim onu anladım ben de devam ediyom öyle.
Param vardı ya benim, köyleri yagmalayip satıyorum eşyaları, 90000 dinar mi ne vardı en son, bı de yani öyle kendimi kasmiyordum yağma icin de. Hatta asker giderleri baya fazla benim. Bütün kalelerimin her birinde yaklaşık 200 kadar asker var hep bı de yani ya en son seviye gelişmiş halde ya da bı altı olacak şekilde. Gelir olarak bı de şey var bazı işletme yerlerini aldım bira imalathanesi var 2-3 tane bı de deri imalathanesi vardı. Oralardan da para geliyor.
Vayy iyiymiş ama o kadar da parayla napilir zaten en son zırh takımının oluyor bı şekilde, at da öyle pek oyun içinde öyle para harcanabilecek şey olmuyor galiba
Yani öyle tabii bir yerden sonra paranın bir önemi kalmıyor. Güçlü bir ordu kurunca da gerisi geliyor zaten. Önemli olan oyunun başını en az hasar ile atlatmak. Ondan sonrası kolay
Eski ordu marşı. Benim favorimdir. Şehirler arası tırla yük taşımacılığı yapılan bir oyun vardı. Onu oynarken aynı tırcılar gibi atlet giyerdim ferdi açardım Müslüm açardım demli çay içerdim. O havayı yaşardım. Çok eskiden yapardım
Dinlemem ma bu soru eskiden yaptığım bir olayı aklıma getirdi.2007,2008 civarı o dönem için iyi bir pc almıştım. Scarface açıp, araba sürerken , arkada Winamp'tan Blue- Make me Wanna şarkısını dinlerdim. Benim için büyük bir lüks ve keyifti o zamanlar:)
başka şıkta koysaydın keşke benim mesela youtube listemde full osmanlı marşları dolu bazen telefondan dinliyorum hoşuma gidiyor bazılarını ezberledim oyun oynarken hiç dinledim mi bilmiyorum hatırlamıyorum