İleriyi düşünerek hareket etmek, hayatta kalma oyunlarında yapamamız gereken bir şey. Bu tarz oyunlarda, cimri olmak lazim ve zekice hareket etmek lazım. Savaş oyunlarında, kurşunlara acımıyorum mesela :) . Oyundan oyuna göre oynayış tarzımı değişiyorum.
bazı oyunlarda mermi sıkıntısı oluyor veya oyunun zorluğuna göre azalıyor böyle oyunlarda zor durumda kalırsam cephane kullanırım zor durumda değilsem kaçmayı tercih eder mermi biriktiririm mermileri boss lara saklarım :)
Genel olarak bol keseden kullanırım. Bazen cephane ve paraları almam bile. Yeter de bana o envanterler. Biraz da üşengeçlikten geliyor galiba bu durum benim için😅.