Bende kardeş daha kötü
Sevgiliden ayrılırsın ama kardeşi atamazsın 😂
Sevgiliden ayrılırsın ama kardeşi atamazsın 😂
Kanka şimdi gamer sevgili bulduğumu varsayıyorum başka erkekle falan girecek ben kıskanacağım ne gerek var böyle şeylere en güzeli gamer kardeşi arada kafasına vururuz
Cevap
2Cevap
İkisinin de kötü tarafları var ama seçmek istersem kardeş daha kötü basıyor diyebilirim. Yaptıkları ses bazen çok rahatsız edici olabiliyor.
Kardeşin pek zararı yok artık taksın kulaklığı napıyorsa yapsın
Kardeş
Bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar