Oyun arkadaşınız var mı, yıkıklar gibi tek mi oynuyorsunuz?

Ben tek oynadığım zamanlar yıkık gibi hissediyorum. Arkadaşsız oyun oynamak kadar yıkık bir şey yok bana göre. Ben de yıkık olabilirim. Arada buluyorum arkadaş ama çoğunlukla tek👌🚬 Bu arada oyun arkadaşı sorunu yaşıyorsanız Discord sunucumuza gelebilirsiniz. Sunucu olmasa kolay kolay bulamam çünkü arkadaşım yok🥺🥲 👉 https://discord.gg/ksgamerlar 👈 #benkendall
Oyun arkadaşınız var mı, yıkıklar gibi tek mi oynuyorsunuz?
Oyun arkadaşınız var mı, yıkıklar gibi tek mi oynuyorsunuz?
Cevapla