Ben tek oynadığım zamanlar yıkık gibi hissediyorum. Arkadaşsız oyun oynamak kadar yıkık bir şey yok bana göre. Ben de yıkık olabilirim. Arada buluyorum arkadaş ama çoğunlukla tek👌🚬 Bu arada oyun arkadaşı sorunu yaşıyorsanız Discord sunucumuza gelebilirsiniz. Sunucu olmasa kolay kolay bulamam çünkü arkadaşım yok🥺🥲 👉 https://discord.gg/ksgamerlar 👈 #benkendall
Oyun arkadaşınız var mı, yıkıklar gibi tek mi oynuyorsunuz?
yalnızlığı seviyorum yıkık lık ile ilgisi yok insanlar çok aptalca oynuyorlar ya da çok konuşuyorlar rahatsız ediyor sessiz ve kendim eğlenmek için oynuyorum. arkadaşa ne gerek