Bilgisayar, oyun konsolu, Nintendo Switch veya telefon farketmez; teknolojik alet dışındaki oyunlar da olur: en iyi oyun - en sevdiğiniz oyun hangisi?
Bende telefon dışında diğerleri olmadığı için mobilde de olan fakat telefonum Android olduğu için bedavaya APK olarak kurduğum "Dead Cells" diyorum şuanlık, aklıma o geliyor. Onu bu aralar sürekli oynuyorum.
God Of War 3 oynadığım en iyi oyun. Grafiğiyle, oynanışıyla, hikayesiyle her şeyiyle istediğim tarzda bir yapım. Bir daha öyle bir oyun geleceğini sanmıyorum. Hafızamı silsem de tekrar oynayabilsem keşke 😔
Aslında o kadar çok hoşuma giden oyun var ki lakin görevlerine bayıldığım oyunlar denilince aklıma sniper ghost warrior serisi geliyor. Hikayesi, görevleri ve işleyişiyle baya hoşuma gitmişti.
destiny 2. herkesin oynadığı böyle o oyunla tanındığı ana oyun diyeceğimiz İngilizce kullanınca daha havalı olan (main game 😁) oyun vardır benim için destiny serisi. ama mesela plants vs zombies garden warfare ın da hayranıyım.
Benim en sevdiğim oyun Starcraft 2 Diablo 2 Leauge of Legends Hades Dead Cells keşfettiğim diğer bağımsız oyunlar dota 2 hand of fate 2 shadow warrior 3