Moba oyunlarına bayılıyorum. Favorim Wild Rift❤ Oynama bilincim de var. Ne kadar çok oynarsam o kadar becerim de artıyor diyebilirim. Peki sizin yeteneğiniz var mı? #benkendallÖrn; Mobile Legends Bang Bang
Yeteneğimiz varda, takıma gelen kişilerinde olsa güzel olucak gibi. Her seferinde iyi oynuyamıyoruz ve takımın bizi taşıması gereken zamnlar oluyor. Bunları yaptıkları zaman oyundan çok zevk alıyorum. Sürekli benim bir şeyler yapmadığım maçlara diyelim ozaman. Darısı başına. :)
En sevdiğim oyun türlerinden biri moba zaten. Moba'nın babası olan DotA ile olan başlayan serüvenim, dota 2 ile devam etti. Ardından ise League of Legends gibi saçma bir oyuna sardığım için serüvenim sonlandı. :D
tüm mobaları bitirdim denebilir ünlü olanların hepsini biliyorum. mmorpg den gelme yetenek alışkanlıkları oyunları bana kolay yapıyor. mobalar bana ekmek
PC'de oynadığım tek moba tarzı oyun var o da Heroes of The Storm. Mobilde pek oynamadım, aslında oynamak için MFİ destekli kontroller sahibiyim mobil için, rahatlıkla oynayabilirim fakat sarmıyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Mobile legends oynarım efsane de oynarım. Artık sarmıyor çünkü aptallar denk gelip duruyor takımıma tek başıma takım sırtlamaktan sıkıldım ve aşırı küfür ediyorum sinir krizleri geçirip ruh sağlığım için ara verdim