E-pin, Bir ürünün alınması için kullanılan sanal kodlardır. E-pin fiyatları diğer ülkelere göre kat ve kat fazla geliyor bana ve ben oyunlara para yatırmayı seven biri olarak bu durumdan hiç memnun değilim. Peki siz güncel E-pin fiyatlarından memnun musunuz? #benkendall
Ülkemizde oyuncuların sevmediği bir durum bu. Kur farkından dolayı çok pahalı olabiliyor e pin fiyatları ve bu da oyundan aldığımız zevki düşürüyor. İstediğimiz zaman değilde, düşünüp para yatırmak gerçekten çok kötü bir durum. Umarım düzelir bir an önce bu durumlar.
Zula oynamıyorum valorant takılıyorum ama skilli silahla oynamayı seven biriyim yerden toplamayıda sevmem ama e pin gerçekten çok pahalı yine de elim titreye titreye veriyorum gerçi riot saolsun zor duruma bırakmıyo eski skinli silahları tekrar mağazaya koyuyo sjsjs bende para harcamıyorum. d ama yapılabiliyosa düşürülmesi gerek gerçekten çok rahatsız edici bir durum
Bizde yüksek olması gayet normal çünkü paranın alım değeri düşük. Mesela şimdiden FİFA 22 ön siparişi verdim. Bizdeki birimsel fiyatı en düşük 500 TL (500 birim). Euro'da birimsel olarak aynı oyun 50 euro (50 birim). Bu durum oyunlara dair her şey için geçerli ( e-pin, coin vs)
E-pin fiyatları kur farklarına göre ayarlanıyor ve bu yüzden uygun bulmuyorum. Keşke oyuncular için farklı bir para birimi üretilse ve kur farkı etkili olmasa :( hayaller hayatlar şeklinde düşünüyorum