Aslında başlarda bende korkardım ekrana çıkan anlık canavarlardan, tabi sonradan sonraya oynayarak o kadar çok alıştım ki artık arka plandaki müzik değişiminden ne olacağını anlayıp kendimi hazırlıyorum ve ekrana birden bir şey çıkınca korkmuyorum.
Korku oyunu oynarken sadece jumpscarelerde nadiren korkuyorum Kendimi hazırlıyorum burada jumpscare gelebilir diye yüzde 80 korkmuyorum o şekilde. Beni geren tek korku oyunu outlast olmuştu ilk bir iki saat Sonrasında ona da alışıyor insan