Hayatınız bir oyun olsaydı adını ne koyardınız?

Hayatınız bir oyun olsaydı adını ne koyardınız?
Merhaba güçlü dostlarım 💪👊

Hayat şartlarımızı baz alırsak oyundan farkı kalmadı. Peki yaşantımız bir oyun olsaydı ismini ne koyardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! :) Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Hayatınız bir oyun olsaydı adını ne koyardınız?

Teşekkür ederim @canerozkum 🙏
Hayatınız bir oyun olsaydı adını ne koyardınız?
Cevapla