Teşekkür ederim @canerozkum 🙏
Hayatınız bir oyun olsaydı adını ne koyardınız?
Teşekkür ederim @canerozkum 🙏

Aynen, hayat şartlarını düşündüğümüz zaman tussle koyardım. Mücadele olsun. :)
Güzel soru, eline sağlık. Discord'da Gamer paylaşım odasına da linkini bırak derim:)
Vay canına herkes çok yaratıcı isimler bulmuş, b* k ha 😂 hmm benimki de Korona olurdu herhalde kim bu virüsü çıkartiysa bilerek, inine dalıp oracıkta öldürmek 😂👊 başka bir şey olmazdı sanırım hayatım çok monoton 😑
Aynı fikirde olmamıza sevindim :))) O zaman şöyle diyelim mi?
'' 🖤JR'HQ🖤 let's kill everyone who hurt us.. ''
Evet hayat 2 yıldır sıkıcı geçiyor bunun farkındayım emin ol ben de maraton koştuğum hayatta bi de monotonluğa gidiyorum az kaldı moronluğa da geçicem nöronlarım da yıprandı , delirdim artık ben Harleyin sopasına ihtiyacım var belime bir vursa düzelicem inşallah Come here Harley beat me 🙃😅😈
Al sana al sana 😂😂💫☠️
Benim eskiden de hayatım monoton geçiyordu şu virüs belası monotonluğuna monoton kattı. 👿
⚡🌟💫 nerdeyim ben burası neresi Harley böyle güzel sopa atmasını nasıl biliyor , babam pasta yapmayı kimden öğrendi 💥 💫💤
Hayat zaten monoton , biz onu güzelleştirmek için enerjimizi , motivasyonumuzu yüksek tutmalıyız ki hayat bizden korksun geri çekilsin. Sadece bizi üzen, modumuzu düşüren , hayatımıza idame etmeye çalışan iğrenç insanlardan uzak durmalıyız. Hepsi bu bir elmanın iki yarısı değil iki ayrı elma olmalı birini Harley birini Joker yemeli ki elmadan tat alsın. Üzülmesinler üzmesinler biribirini mutlu etmek varken neden üzmek neden? Hadi çıkalım monotonluktan mutluluğun maratonuna girelim... Edebi hüzünsüz koşuya gülerek koşalım...💪 🤲'ini uzat hadi yorulmayacağın parkura geçelim.😈
Ya bu sözleri nerenden çıkarıyorsun 😂 pardon nerden çıkarıyorsun 😂😂
Enerjin çok güzel 😀 maşallah Allah söndürmesin, enerjin hep baki kalsın 🤗🌸🌹
Benim enerjim en az ruhen çökmüş 3 kişiyi fulleyecek kadar yüksek ama bakıyorum senin enerjin o kadar iyi ki benim batarya hala %99 da kalmış : ))
Neremden olucak tabiki de Harley'imden 🤣🤣 Pardon Harley'in gözlerinden ilham alıyorum Belki bir gün göz göze gelirsek ellerim titremesin diye alıştırma yapıyorum sadece. Hem tatlı yiyelim tatlı konuşalım o adamın yediği gülleri al da reçel yap olmaz mı ;) şekersiz kahvenin yanında tatlı diye verirsin :D
Ben yanardağ gibiyim bazen böyle aktifim bazen de kabuğumda mangal gibi korumun üstüne kül döküyorum ki enerjim asla bitmesin. Hepimizin derdi var elbet her gün 4/4 mutlu değiliz üzüldüğüm ağladığım bile oluyor ama anlık. gelip gecici şeyler bunlar. 🙃😈 Hem sen varken benim enerjim biter mi ki 🖤JH🤎
Burcun ne senin 😂 terazi mi acaba 🙄
Jokerin burcu İkizler, yükseleni akrep, ay burcu balık 3 psikopat burç yani 😂
Harley ablamızın da burcu yengeç, yükseleni kova ay burcu İkizler
🌸🌸🌸
Ya söylesene 😀
Özel değil bu ya 😂 yine de sen bilirsin
Hmm anladım, bazı insanlar yükseleni daha baskın oluyor yani güneş burcundan daha çok yükselenin özelliklerini taşırsın. 🙃
Of lanet olasıca huyun var belli 😂 neden insanları çatlatmayi bu kadar seviyorsun 👿😭
Başak olabilirsin 😂 ya da oğlak of sıkıldım ben burç oyunu oynamaktan 😂 öliyi m bari
Hayır yani burda gatım şehrinde olan zehirli sıvıdan oluşan havuz yok damat çıkıp atlayayım ne yapayım 😂😂
Burç öğrenme konusunda evet sıkılırım sabrımın zorlanmasını sevmiyorum 😂😀
Farklı bir bakış açısı 🙄😂
Lütfen aman
Hayalet koyardım. Çünkü hayatta kalabilmek için hayallere ve nefes alabilmek içinde hayata ihtiyacımız var.
~yani koyacağım 'HAYALeT' ismi olurdu 🐳
Bo@k
😂
teşekkür ederim
Cevap
5Cevap
Pubg mobile, Tomb Raider, Detroit become human, Until Dawn
Mario Ve Fedaileri
B@k yolu
bokların içinde
Battlefield 3000😂
Güzel yaratıcı bro :D
Yasam mucadelesi
İncinmişsin koyardım
Seçimler ve sonuçlar
bir korku hikayesi
Try to Survive
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?