Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Çiftlik oyunları birçok platformda oynanabilmesi nedeniyle yıllardır popülerliğini koruyor. Facebook gibi platformlarda büyük bir kitleye ulaşan oyunlar zamanla mobile de geldi. PC tarafında ise FarmVille, Albion Online (@Sakallıbey :D ) gibi oyunlar ile varlığını devam ettiriyor. Peki siz Çiftlik oyunlarını sever misiniz?Albion Online :D
Evet severim
Hayır sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çiftlik oyunları ile aranız nasıl, seviyor musunuz?
FarmVille, Albion, Hay Day bilmem ben, artık aklıma çiftlik oyunu deyince Farming Simulator, Ranch Simulator, Farming Dynasty falan geliyor.
Bir dönem Facebook ile hayatımıza giren FarmVille, Facebook'um yavaş yavaş hayatımızdan çıkmaya başlaması ile bence unutulmaya başladı. Güzel yapımlar var mı? Şüphesiz ama artık Mobil oyunlar biraz daha kalite ve uğraş istiyor gibi. Böyle tıklama ile değilde daha fazla Pc ve konsol oyunlarına benzetilmeli gibi bence. 🙂🙂
Çiftlik oyunları güzel ama benlik olduğunu düşünmüyorum. Dizayn oyunlarında biraz agresifleşebiliyorum. Hileye yönelmeye çalışıyorum onu da başaramıyorum tabi orası ayrı konu😄 en son HayDay yüklemiştim sıkıldığım için sildim. FarmVille denemedim, belki bir gün Albion jskdk
Ego kanka boş ego insanı bitirir. Saçma sapan iki övgüyre tav olup salak saçma birisinin gözüne girmek için guildin ismini koyan beni yargılayabileceğini söyleyen bir adam delirdim
Bir ara farmville 2 nin müptelasıydım. Hala da yüklü. Arada açar bakarım.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
FarmVille oyunun, yani ilk versiyonunun hilesi vardı. O hile grubunun da bir sıra admini idim :)) Ne günler... Bıraktık sonra, artık yeni nesil tarayıcılarda da oynanmıyormuş zaten.