Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Gta 5, 2013 yılında çıkış yaptı yani günümüzden tam 8 yıl önce. Ancak Gta 5 aradan geçen 8 yıla rağmen satış listelerinde hala zirvede yer alıyor. Bu da doğal olarak Gta 6 oyununun çıkışını erteliyor :D. Sizce Gta 5'in bu kadar başarılı olma sebebi nedir?
Gta 5,150 milyon satışı geçti! Sizce Gta 5'in çıkışının üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala bu kadar başarılı olma sebebi nedir?
Bu oyunu sevmemek mümkün değil nedeni mesela online da gerçek hayatta yaşayamadığın zenginlik, aksiyonlu görevler, sahip olduğun mülkler ev araba yat iş yerleri oyun o kadar değiştiki ama tabi hile yapanlar cezasını çekiyor mesela ben yanlışlıkla bir dosyayı silmeyi unutup ban yedim story mod da çok işe yarıyordu bence görevliler para hilesi yapanlara ban atılmasın seviye veya ölümsüzlük açanlara ban atsalar daha iyi olurdu ama işte her hileye ban ne yapalım ama ben yine de para hilesini tekrar düşünüyorum 😎
Çünkü oyunun bir hikayesi var. Konusu belli. 2004 yılında büyük bir banka soygunu gerçekleştirerek ve ekip arkadaşlarından birini kaybederek yıllar sonra tekrar karşılaşıyorlar yani 2013 Amerikası oldugu gibi yansıtıldığı için bu kadar güzel bir talep oldu. 1980 şerin ViceCıty si günümüze uyarlanırsa gene iyi işler çıkabileceğinden şüphem yok. Asla kaybolmayacağım haritalardır Sanandreas ve GTA V. Dağlık alanda kadına tecavüz eden adamı elektrikli testere ile doğramayı çok severim :) mesela MAFİA 2 oda öyle bir oyun ama 3. Serisi tutmadı. Çünkü gerçeklikten uzak bir hikayesi var. Araba dinamikleri o kadar iyi değil. GTA 5 bana PS3 aldıran oyundur. Şimdi eski heyecanım yok tabi eşşek kadar oldum çünkü :)) GTA nın şehri olan ozgürlükler ülkesi olan Amerikaya gitmeye niyetim ve Hondama atlayıp o yerleri canlı canlı görmek :)
GTA seri olarak dünyada en sevilen oyunlardan birisi. Özellikle Vice City ve San Andreas sayesinde milyonlarca hayran yaptı. Çoğu kişinin küçüklüğünün en güzel anılarından. Bundan dolayı gayet normal bence hala popülerliği koruması :)
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Adamlar mal mı gta6 çıkarsınlar, halen daha kazandırıyor gta 5. Bende steam'den 90 liraya indirimli bir şekilde almıştım ilk çıktığı zamanlar. Ama oynamıyorum artık. Daha doğrusu bilgisayar oynamayı bıraktım çünkü bilgisayarım artık yok. Ve bilgisayar fiyatları da pahalı olduğu için maalesef alamıyorum.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
neden 6 veya 7 çıksınki. bugünkü gta 5in ilk çıktığı günle alakası yok. hep güncellemeler geldi ve yeni modlar geldi. sanki başka oyunmuş gibi. ilk verionla alakası yok. bitek adı aynı. örnek vereyim pcde tır oyunu var ets2. 2012de çıktı oda aynısı. hep güncellemelerle yeni haritalarla adeta başka oyuna düştü 3. veya 4. serisine gerek yok
İnsanların en iyi yol bildiğim yoldur diyerek bütün GTA serillerinin güzel ve kaliteli olacağını düşündüğünden dolayı bu kadar hasılat yaptı. Sonrasında serverlar maalesef saçma sapan şeyler ile doldu.
Çünkü Gta 5'ten daha iyi bir mafya gangsterlik oyunu yok. Şu ana kadar çılan en iyi mafya gangster oyunu olduğu için başarısını hala sürdürüyor. Daha iyi oyunlar çıkarsa anca o zaman önemini yitirmeye başlar.
Grafikler ve online olması bence satıyor ek olarak Fivem Rp Yapmaları satılmasına neden oluyor zaten çoğu oyuncu artık Online oynamıyor artık RP serverindeler Hileler ve diğer şeyler sıkıcı olduğu için RP ye yöneliyor
Kaliteli hikayesi ve grafikleri. Multiplayer olmasının da etkisi var. Baya paketleri var. Platin, altın, gümüş vs Onların satışından da para kazanıyor baya.
Ana Sayfa > Gamer > Sorular > Gta 5,150 milyon satışı geçti! Sizce Gta 5'in çıkışının üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala bu kadar başarılı olma sebebi nedir?