Senelerce tek yaşadım, öyle bir sıkıntı yoktu.. Bu yılbaşında da ailemle tekrar birleştik ama yine öyle bir sorun yaşamıyorum. İşim de bilgisayar olduğu için yanaşmazlar genelde :D
sadece bana olmuyormuş yahu içim rahatladı anlamıyorlarda online diyorum 10 tane adamın hakkına giriyorum diyorum yok kapıya bak markete git şu an bunu kaldır bunu düzelt telefona bak şunu nasıl düzelticem sigara al gel sipariş verdiyse onu al :D
Etmezler mi? Ama çok üstelemiyorlar artık, zira hala şu çocuksu tarafımdan kurtulamadım, onlar üzerime geldikçe daha aksi ve oyun isteği ile dolup taşan biri oluyorum.