Ben çok görev istiyorum. Hatta güncel görevler olmalı. Olmasa da 100 iyi olurdu :d sizce kaç görev olmalı yeni oyunda? #benkendall


GTA 5'te ki görevler beni pek sarmamıştı sanırım kolay ve az olduğundan. GTA 6'da daha fazla görev olmasını isterim açıkçası
Cevap
12Cevap
Tahminen en az 80 görev olabilir. Oyunun pahalılığından GTA V oynayamıyorum. Hep GTA San Andreas'ta takılıyorum.
🚬🚬
Çok fazla görev olsa iyi olabilir GTA görevlerini çok seviyorum.
Şunun bana Türkçe yamasını atacak ehli müslüman lazım :D
Oyun ayarlarında yapılıyor o galiba ya da Youtube videolarına bak
Benim harita bile açılmıyodu Youtube'dan hallettim iki dkkada
Bizimkiler online moda sarmış bana da indirdiler. Facality görevlerini yapıyoruz 😀
Online da denemeyi düşüniyikk
100 mu, len bezdirir adami. Ben zaten GTA 5'de hep topu katliam yapiyorum😂
Bezdirmez beniii😛
Ben hala mafia 2 yi unutamiyorum
500 tane de olsa sıkılmam 😄
😂 işte buuuuu
Brawl Stars mıydı neydi bu
Galiba:d
130 görev yeterli ve o görevlerde bir de aksiyonlu olursa tadından yenmez
GTA 3'ten sonra bıraktım acaba yeniden dalsam mı bu aleme...
100 görev bence ideal
Total mi 69? Sahi mi? Eneee...
Özel görevler hariç😛
Hemen bitiyor oyun 1000 olsa yeter
Laptopum çalıştırmayacak 6 yı yenisi 17.000₺
100 olsun
200 iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?