ben istemem.. hayatta gezecek görülecek onca yer varken , edilecek bir sürü sohbet konusu varken , tanışilacak bir sürü insan varken , okunacak bir sürü kitap varken insanın kendisini gereğinden fazla cam ekran önüne kilitlemesi insanın kendisine bu hayatta yapacağı bir kötülüktür.
Sadece ara sıra babamla veya kardeşimle Fifa oynuyoruz o yüzden var, ama yokluğu da benim için problem olmazdı. Zaten ayda 2 kez falan anca oynuyoruz...