Süper Mario dünyanın en pahalı oyunu oldu! Tek bir kasedi 1,5 Milyon dolara satıldı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Merhaba,
Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim :D.
Heritage Auctions isimli bir müzayede evi,1996 yılında satın alınmış ve jelatini bile sökülmemiş bir Süper Mario oyun kasedini satışa çıkardı. Nintendo 64 için piyasaya sürülmüş oyun 1 milyon 560 milyon dolara alıcı buldu. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce bir oyuna bu kadar para vermek mantıklı mı?
Süper Mario dünyanın en pahalı oyunu oldu! Tek bir kasedi 1,5 Milyon dolara satıldı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Süper Mario dünyanın en pahalı oyunu oldu! Tek bir kasedi 1,5 Milyon dolara satıldı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Süper Mario dünyanın en pahalı oyunu oldu! Tek bir kasedi 1,5 Milyon dolara satıldı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Süper Mario dünyanın en pahalı oyunu oldu! Tek bir kasedi 1,5 Milyon dolara satıldı. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla