Mobil oyunların çoğunda hile kullanmışlığım vardır. Bilgisiyar oyunlarına gelirsek, GTA, CS:GO, Pubg Mobile'de hile kullanmıştım. Hile kullanmak ayrı bir zevk veriyor.


Merhaba, Cs go turnuvaların da oynarken ya da rekabetçi girerken hile elbette geliyor. Sakin kalamıyorum ve iyice rahatladıktan sonra hesabı şikayet ediyorum. En fazla 2-3 gün içerisinde de hesabı Vac ban yiyor.
Hic kullanmadim, sadece mesela csgo da arkadasla ayni serverdayken sakasina ya da gta da offline story mode da kendi kendime yoksa hic sevmem hileyi, yani neden oynarsin bi oyunu o zaman anlami kalmaz, zevki kalmaz, ugrasacaksin ki zamanini harcayacip tadi ciksin...
Cevap
15Cevap
Dün aynı soruyu ben sormuştum 🤣
Online olmayan oyunlarda yaparım
Kanka keşke BİKAÇ gün sonra sorsaydın 😁
Kullanmam, kullanan biri karşıma da gelirse sakin kalmam :D Nefret ederim diyeyim.. Baya sinire neden olur:))
Mobil oyunların çoğunda kullandın kendim hile tasarladım bir sürü olay
evet Mc de makro kullanıyorum tabi bu hileye mi giriyor bilemem, onun dışında pek hileci değilimdir :)
Offline oyunlarda oyunun gizli yerlerini keşfetmek için kullanırım genelde. Oyunu bitirdikten sonra bide hileyle bitirmek güzel oluyor
Mobil oyunların çoğunda apk var zaten onun dışında pubg için hileye çok araştırdım da bulamadım jdisishsjishsusisisus
Hile kullanan kim varsa... AA,,,,,,,, k,,,,,,,, ulan emek veriyoruz amkkkk. Azcık delikanlıeokunnn
Ben delikanlıca oynamayı severim
Nuttertools, panzer, leavemealone falan sayılırsa gta 😂
Oyunlardan hic anlamiyorum ve ilgi alanima hic girmiyor.😊
Kullandım, hesabımı 15 gün banlamışlardı asksjdjesjej
Pubg ve mobil legends oynuyorum 😀 hesabım kapanır diye hile yapmıyorum
Gta nin bütün hile şifrelerini ezbere bilirdim hep kullanırdım.
Hiç sevmiyorum hile kullanmayı. Sadece bir kaç boş telefon oyununda kullanmıştım strateji oyunlarında falan.
Hileli oyunlardan nefret ederim ama sadece wolfteamde kullanmıştım yerde yürüme ve takla için ha bide elverici
Wolf Team ilk zamanları dışında hep hileyle dolu bir oyundu zaten
O yüzden bırakıldı :))
Ben bugunu bulmuştum Kral Kurtlar vardı 4 tane hepsini alabiliyordum bshdhej
Gta da kullandım özledim o zamanları ❤
Online oyunlar dışında kullanmıştım.
Gta San Andreas'da yapmıştım. Ne günlerdi be
Hayır canım hiç hile kullanmadım
Kullanmadım elim ayağım tutuyor şükür :D
10-11 yıl önce Metin2 de ban yemiştim. 2 kez 😄
Nasıl kullanılıyor bilmiyorum bile
Sadece GTA'da kullandim
Gerek duymadım.
Gtada
Gta.
Metin 2 sadece
Gta Vc, Gta SA, Gta 4, left 4 dead, left 4 dead 2
Kullandım GOS'ta.
Evet kullandım GTA
Kullandım sanırım
Kullanmadım
Yok kullanmadım
Counter strike 1.6
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?