Ben eskiden aşırı severdim, arkadaşlarla beraber çok eğlenceli olurdu. Bundan 5 sene önce bırakmıştım ama 2 gün önce tekrar indirip bir servere başladım. Valorant, Pubg gibi oyunlar nedense bu ara biraz beni sıktı diyebilirim. Anlık bir gazla Metin2'yi tekrar indirmiş bulunuyorum :D
Oynayan varsa, birlikte oynayabiliriz. Hard emek (Kasılması dahil TR Tipi) bir server olduğunu söyleyeyim öncelikle. Gelmek isteyen olursa da linkini bırakıyorum, kayıt olup indirmek ve girmek yeterli. Server Linki: ElsMetin2 Oyundaki nickim: JAX
Gelecek olan varsa buradan da haber verebilir tabi. Birlikte hem yardımlaşır, hem de eğleniriz. :) Hatta bakarsınız lonca bile kurarız. Metin2 oynayanlar, oynamayanlar, daha önce çok fazla duyanlardan da Metin2'yi nasıl bulduğunu söylemelerini rica ederim. :)
Daha önce hiç Metin2 oynadınız mı, nasıl buluyorsunuz?
Bilgisiyarım yokken küçükken internet kafeye giderdim ve oradaki abiler Metin 2, Knight, SexyKo gibi oyunlar oynarlardı. İzlerdim hiç bir şey anlamazdım bana çekici gelmezdi. Hiç oynamadım yani, oynayacağım bir oyun türü değil. Grafiklerini, oynayış tarzını sevemedim bir türlü.
Aman uzak olsun. 😄 Çok az bir süre oynamıştım. Önceden bu oyun dışında, Silkroad oyununa sarmıştım. Oyuna her istediğimizde giremezdik. Sabahın köründe kalkardım oyun için. Oyunda geçen süre, girmek için beklediğim süreden azdı.
Bu tür oyunlar beni benden alıyor. Başına oturunca kalkamıyorum. Bu yüzden de şu an için hiç oturmamayı tercih ediyorum. 😊
Abim oynardı ve hiç kalmazdı bilgisayarın başından ve hep kavga ederdik hep o bilgisayarın başında diye ve halla bu tarz oyunlar oynuyor abiler değişmez
Metin2yi zevk icin oynayan yoktur para kazanma hevesi icin oynayan vardir 7klik pc ile gunde 4 5 saatte hile ile aylik net 1000 1500 tl wrasi para kazanman gayet normal bisey bunu hileye ek programlarla lag yapma ve oyundan atmama ile yapanlar aylık net 4 5 binden fazla kazananlar var abartı degil kesinlikle minimum 5 bin tabi 5 bin kazanman icin 7 24 pc acik olmasi lazm ve ekran karti ve islemcinin guclu olmasi lazm 7 10k bilgisayarlar yetmez 15 20 bin arası olmsi lazm ban yesende otomatik aciyor geri bunu yapan sayisi 5 10 degil 100 kisiden fazla kimse ekmegiyle oynanmasini istemiyor o yuzden pek yaygin degil kimse bahsetmez ama normal bi kullanici 5 7 k arasi pc ile ortalama ayda gnlk 4saatte bin tl para kazanır dogru sekilde hileyle tamamen
Oynadım. Ama ekseriyetle 5 yıldır oynamıyorum. Şu an full P li 71 lvl karabuyum Full gli lycanım Orta özellikli full istemli 61 savaşçım Var... ama oynamıyorum 😌