Merhaba KızlarSoruyor üyeleri! Sizler için 2000-2010 yılları arasında en popüler oyunları derledim. İşte karşınızda nostaljik bir yolculuk için hazır olun. :) 😂
The Sims

The Sims, hayat simülasyonu oyunudur. Oyuncular, kendi sanal karakterlerini yaratır ve onların hayatlarını yönetirler. Karakterlerin evlerini tasarlar, işlerini bulurlar ve arkadaşlarıyla ilişkilerini yönetirler. Oyun, kreatif ve eğlenceli bir deneyim sunar.
Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto, aksiyon ve macera oyunudur. Oyuncular, San Andreas adlı bir şehirde serbestçe dolaşabilir ve hikaye boyunca farklı görevleri tamamlayarak ilerlerler. Oyun, geniş bir açık dünya sunar ve oyunculara kendilerini kaybetme şansı verir.
World of Warcraft

World of Warcraft, online rol yapma oyunudur. Oyuncular, farklı karakter sınıflarını seçer ve onları geliştirerek, düşmanlarına karşı savaşırlar. Oyun, takım çalışması ve sosyal etkileşim açısından da çok popülerdir.
Guitar Hero

Guitar Hero, müzik oyunudur. Oyuncular, bir gitar kolu kullanarak, farklı şarkılardaki notaları takip ederler. Oyun, klasik rock şarkılarından modern hitlere kadar birçok şarkı seçeneği sunar.
Mario Kart

Mario Kart, yarış oyunudur. Oyuncular, sevimli Mario karakterleriyle yarışırlar. Oyun, zorlu pistler, çılgın güç-up'lar ve rekabetçi çok oyunculu modları ile tanınır.
The Legend of Zelda: Ocarina of Time

The Legend of Zelda: Ocarina of Time, macera oyunudur. Oyuncular, efsanevi kahraman Link'i kontrol eder ve Hyrule krallığını kurtarmak için çeşitli görevler tamamlarlar. Oyun, sıra dışı karakterler, gizemli tapınaklar ve unutulmaz müzikleri ile hatırlanır.
Half-Life 2

Half-Life 2, birinci şahıs nişancı oyunudur. Oyuncular, Gordon Freeman adlı bir bilim adamını kontrol eder ve alternatif bir evrende geçen hikaye boyunca düşmanlarla savaşırlar. Oyun, zorlu düşmanlar, zorlu bulmacalar ve etkileyici bir hikaye sunar.
Benden bu kadar. Sizin de aklınıza gelen oyunlar varsa cevap olarak yazın lütfen. :) <3
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Güzel bir bence olmuş..
Counter-strike 1.6 unutulmuş 😄 en eskisi de o, diğer oyunlara gelirsem sadece san andreas değil vice city de çok sevilmişti 🤔
sims, gta, bloodrayne, american mcgees alice, vampire the masquerade redemption ve bloodlines.
Abiiii age of empires 2 nerde üzdün yaaa
ah be :( unuttuk
https://youtu.be/IwzFzUXSE5s
du, düüüüğ
Dkfkgkfkf ah ahh o ses nasıl unutulur ya xd
pp çok iyi
Eyw reis saolasın
İlk half life ı çok. oynamıştım. Bir de age of empires olmalıydı sanki listede 😊
Age of Empires, half life, gta, nfs, pes… ne oynadık yaaaa 😄😄
Paylaşım için teşekkürler güzel bir paylaşım oldu nostalji :)
Gta sa hala oynarim , koylerinde pikap kullanmanin zevki yok baska oyunlarda
güzel bir bence olmuş :)
Çok güzeldi gerçekten tebrik ederim
Age of 2 GTA vice city yok
The sims çok severdim
Çok güzel olmuş 😊
Ah be..