Oyun dünyası dünden beri GTA 6'nın sızıntıları ile çalkalanıyor. Tabi bu duruma Twitter kullanıcıları sessiz kalır mı? Hiç sanmam. :D Mizah üstüne mizah patladı gitti. Benim de aşırı hoşuma giden ve güldüğüm tweetleri sizler için sıralamak istedim. :D
GTA 6'dan sızan bilgileri gören oyuncular anlık :D
GTA 6 Gizli Sızıntı | GTA 6 Secret Leak pic.twitter.com/WmRkRBf8Iy
— waleoဗ (@waleokun) September 18, 2022
Sızdıran kişiye GTA SAN oyunundan gönderme :D
GTA 6'yı sızdıran kişi anlık: pic.twitter.com/s15X1Nt0iD
— Favori Mizah ( Savaşa Hayır 🎗️ No War ) (@FavoriMizah) September 19, 2022
GTA San Andreas... Üzümlü kekimiz 😢
GTA 6'yı sızdırarak aranmasını arşa çıkarmak :D
GTA 6'yı sızdıran kişinin aranma seviyesi ⭐ pic.twitter.com/9z0uXrVzEc
— Press Start 🎮 (@twpressstart) September 18, 2022
Sızdırılan bilgileri görünce Rockstar'ın ruh hali
GTA 6 sızıntılarından sonra Rockstar (!) pic.twitter.com/4uW5i2pm4t
— Press Start 🎮 (@twpressstart) September 18, 2022
Sızdıran kişinin anlık reel :D
GTA 6 sızıntısını yapan çalışan pic.twitter.com/zQHb5kCURI
— Ferdi Yıldırım (@Th3Frederiko) September 19, 2022
Ben tweetlere bakarken aşırı eğlendim, umarım size de tebessüm ettirmiştir :D

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Güzelmiş özellikle şarkılı olan
Gta 6 yıllardır beklediğim bir oyun
Çıksın da oynayalım artık be :)
Evet Gta 5 den sıkıldığım için bırakmıştım, birde haritasını merak ediyorum :)
şu oyuncuların anlık videosuna aşırı güldüm fdhgfdhg hele şarkı :D
:D
Eğlenceli bir bence olmuş, eline sağlık. Sayende gülebilirim JWHHSNJW
teşekkür teşekkür :D
Sızdıran kişinin daha önce uber'e de aynı şeyi yaptığı uberin anlaşarak bir ödeme yaptığı söylentisi var yapan kişinin aynı kişi olduğu Rockstar'ında aynı şekilde anlaşma yapabileceğini düşünüyorum.
Oyun haberleriyle eğlenen biri değilim ama ilgisini çekenlere meşgale olur eline sağlık😄
Olsun seni de güldürür...
Yok beni bugünlerde güldürebilecek çok az şey var, gerginim
😂😂😂
- Pişman mıyım yuooo 😂😂😂
suanki ruh halim ellerine sağlık muhteşem olmuş 🥳
Adamlar o kadar emek verip bir oyun yapsınlar sonra birisi gelip oyunun videolarını internete sızdırsın.
Ne büyük bir emek hırsızlığı.
Hahaha Büyük olay gerçekten. Twitter modunda.
Aranma seviyeli olan komik olmuş😂, valla Rockstar bulmasın adamı 😅.
Bide üzerine arkasına konulan şarkı acayip bağımlılık yapıyor 😅
Anlamıyorum bu oyunlardan. 🙄 Neysss, oynayanlara komik gelir, emeğine sağlık. 🙃🌸
Güzel bir bence olmuş sayende güldük yine reis 🤣🤣
Sevdiğim bir oyun güzel bir bence olmuş ellerine emeğine sağlık.
Gta 6 daha çıkmadı boş yapan boş konuşanlar çok yok çıktı diyorlar milletin ağzı torba değil ki buzesin Caner @canerozkum
GTA 6 oyun olarak sürülmedi zaten. Şirketten oyunla ilgili sızıntılar piyasaya çıktı.
Onu biliyorum rock Star games birini kovmus o. da oyunun bilgilerini paylaşmış
Aklıma şey geldi bir ara GTA 6 ile ilgili sahte tanıtım hazırlanıp Twitch’te yayında sunulmuştu. İşin ironik tarafı Rockstar’da yemişti bunu hahaha 😃
Tweetler mükemmel yaa 😄 eline sağlık abi 😊
Bu gta doğduğumdan beri var sanırım belkide 😂
1997 den beri var
@Reisaga55 tamam doğduğumdan beri diyebilcek kadar varmış 😂
1997 doğumlu musun
@Reisaga55 hayır nerdeyse ama 1996
Bence çok saçma bir oyun çıkacak ama hadi hayırlısı
Gta 6 çıkarsa Burak Oyunda 10 milyon abonesi olur
:D
Canerozkum abi oyunlar sıkıcı değil mi? 18 yaşında bıraktım
Bana göre sıkıcı değil. Ben mesela sevdiğim oyunları oynarken güzel zaman geçirip eğlenebiliyorum. Nasıl dışarı çıktığımda bir sahile gittiğimde, bisiklete bindiğimde ya da araba sürerken falan eğleniyorsam oyunlarda da eğleniyorum. Öyle düşün :)
Zaman kaybından başka bir şey değil bence ama yine de senin hayatın
Lütfen artık çıksın yıllardır sızıyor 😂
Tüneldeki kamyonetli bölüm keşke olsa :D
baya komik ya :D
GTA efsanesi bir başka
gta ne güzeldi ya çocukluğumun vazgeçilmezi. birde disket vardı eskiden ahhh
Gta altı çıkacakmı
Hiç oyun merakım olmadı
artık çıksın 5 eskidi ya
Güzel bence olmuş tebrikler ederim
Hakikaten komik
GTA 6 yıllardır beklediğim bir oyun
Oyundan anlamıyorum ki ben
olur mu ki
Teşekkürler paylaşım için
Komikmiş gerçekten
Hepsi wlwmwöe
Komikmiş
Hahahha efsane